Wishlist 2012

Movies
- You Again
- Letters To Juliet
- The Vampire Diaries Season 1
- The Vampire Diaries Season 2
- What A Girl Wants
- Easy A
- The Notebook
- Honey
- Glee - The Concert movie.

CD's
- Roon Staal - Journey
- Demi Lovato - Unbroken
- Jessie J - Who Are You
- Martina mcBride - Shine

Books
- Verraden - P.C. Cast
- Uitverkoren - P.C. Cast
- Ontembaar - P.C. Cast
- Style - Lauren Conrad
- It's Not How Good You Are, It's How Good You Want To be.

Beauty
- 120 Eyeshadow Palette
- Sugarpill Pressed 4 Colour Palette 'Sweetheart'
- Too Faced 'Romantic Eye' Palette
- TBS Shimmer Cube 'Bunch of Violets'
- Beautyblender
- NYX Rouge Cream Blush 'Glow'
- Sleek Round Lipgloss 'Strawberry'
- Trind Caring Colour Nail Lacquer 'CC135'
- Katy Perry 'Purr'
- Beyonce 'Heat Rush'
Mogelijk gemaakt door Blogger.
vrijdag 30 september 2011

OPI - Red Shatter

Ik had afgelopen week (en nu ook) een ontsteking onder mijn teennagel. Ik zal jullie al de ranzige details besparen, maar ik moest naar de pedicure. En pijn dat het deed! Ze heeft mijn teen op alle mogelijke manieren pijn gedaan. En aangezien ik niet iemand ben die het snel uitschreeuwd van de pijn, heb ik toch op een gegeven moment de tranen over mijn wangen voelen stromen. Maar omdat ik me sterk had gehouden (dit klinkt net als een kind die een prik krijgt, haha) gaf ze me als 'excuses' voor de pijn gratis een OPI-lakje! Namelijk de 'Red Shatter'.


OPI vind ik echt helemaal te gek en ook had ik al de blauwe Shatter van OPI. Maar toen ik het kreeg was ik door het dolle heen!

Het lakje lakt een beetje raar, want het kwastje heeft zo'n uitstekend haartje. Maargoed, daar heb ik ook geen problemen mee.
Ik heb onder de shatter een wit lakje van Essence gebruikt. Alleen dekt deze niet zo goed. Aan het begin vond ik het er dan ook echt fantastisch uitzien, maar nu ik het de hele dag heb gezien vind ik het eigenlijk lijken alsof ik met mijn handen in een bloedbad heb gelegen. Misschien een andere combinatie proberen?


Verpakking: 8/10
Gebruikersgemak: 7/10
Product: 7/10
Prijs: 5/10

Je moet van deze kleur Shatter houden, wat ik half doe. Voor de rest vind ik de prijs erg duur.

OPI Red Shatter is te koop bij de Sephora voor €13,95


1 reacties:

Saskia zei

Leuk lakje!

Een reactie posten

Bloglovin.

Follow Knock Knock, This is me!

Twitter.

Volg me op twitter! Follow RomyMBCL on Twitter

Formspring.


Blog Archive