Wishlist 2012

Movies
- You Again
- Letters To Juliet
- The Vampire Diaries Season 1
- The Vampire Diaries Season 2
- What A Girl Wants
- Easy A
- The Notebook
- Honey
- Glee - The Concert movie.

CD's
- Roon Staal - Journey
- Demi Lovato - Unbroken
- Jessie J - Who Are You
- Martina mcBride - Shine

Books
- Verraden - P.C. Cast
- Uitverkoren - P.C. Cast
- Ontembaar - P.C. Cast
- Style - Lauren Conrad
- It's Not How Good You Are, It's How Good You Want To be.

Beauty
- 120 Eyeshadow Palette
- Sugarpill Pressed 4 Colour Palette 'Sweetheart'
- Too Faced 'Romantic Eye' Palette
- TBS Shimmer Cube 'Bunch of Violets'
- Beautyblender
- NYX Rouge Cream Blush 'Glow'
- Sleek Round Lipgloss 'Strawberry'
- Trind Caring Colour Nail Lacquer 'CC135'
- Katy Perry 'Purr'
- Beyonce 'Heat Rush'
Mogelijk gemaakt door Blogger.
maandag 19 september 2011

My Life In Pictures - Week #36 & #37

Afgelopen week had ik geen tijd om 'My Life In Pictures' te doen, dus deze week tweedubbel!

Toen iedereen van 4havo naar de Ardennen was (waar ik niet mee was gegaan) moesten de thuisblijvers in het nablijflokaal zitten. En gezellig dat het was!

Onze fantastische opgaven!

En als je eenmaal thuis bent en je hebt zo'n enorme trek, waardoor je eigenlijk de kast wil opentrekken en alle etenswaren wil opeten, pakt Romy heel netjes een appel. Maar helaas doe ik met appels altijd dit =)

Mijn overheerlijke wrap!

Zaterdagavond was het verlovingsfeestje van mijn nicht. We zaten aan de Oudegracht in Utrecht met familie en vrienden!

Die zondag zijn een vriendin en ik gezellig naar 'Zorro' geweest. Echt een mooie show! 

Op school meteen weer keihard aan het werk met Wiskunde.

Mijn tekenkunstwerk van vorig jaar. Een zelfportret in de stijl van Renoir.

De hele tekenles heeft mijn tas zo op tafel gelegen, we hebben ook zo hard gewerkt!

Mijn vader was zo lief om donderdagavond een Broodje Mario voor mijn moeder en mij mee te nemen, heerlijk!

Een raar foto-momentje midden in de nacht, haha.
Lekker duits leren!

Voor mijn verjaardag de grote badkamer-schoonmaak. Alles in de wasbak is van mij en alles op de wasmand is van mijn vader, moeder en broertje.

Zaterdagavond gezellig mijn verjaardag met vriendinnen gevierd. En wat een troep maken we er toch van!


Mijn make-up van gisteren, toen ik mijn verjaardag vierde met familie.

De lekkerste snoepjes die er zijn! Moam-balletjes (geen idee hoe ze heten).

1 reacties:

Lauradenkt zei

Die foto met die appel is grappig :P

Een reactie posten

Bloglovin.

Follow Knock Knock, This is me!

Twitter.

Volg me op twitter! Follow RomyMBCL on Twitter

Formspring.


Blog Archive