Wishlist 2012

Movies
- You Again
- Letters To Juliet
- The Vampire Diaries Season 1
- The Vampire Diaries Season 2
- What A Girl Wants
- Easy A
- The Notebook
- Honey
- Glee - The Concert movie.

CD's
- Roon Staal - Journey
- Demi Lovato - Unbroken
- Jessie J - Who Are You
- Martina mcBride - Shine

Books
- Verraden - P.C. Cast
- Uitverkoren - P.C. Cast
- Ontembaar - P.C. Cast
- Style - Lauren Conrad
- It's Not How Good You Are, It's How Good You Want To be.

Beauty
- 120 Eyeshadow Palette
- Sugarpill Pressed 4 Colour Palette 'Sweetheart'
- Too Faced 'Romantic Eye' Palette
- TBS Shimmer Cube 'Bunch of Violets'
- Beautyblender
- NYX Rouge Cream Blush 'Glow'
- Sleek Round Lipgloss 'Strawberry'
- Trind Caring Colour Nail Lacquer 'CC135'
- Katy Perry 'Purr'
- Beyonce 'Heat Rush'
Mogelijk gemaakt door Blogger.
dinsdag 20 september 2011

KIKO Colour Sphere Eye Shadow 35


In de vakantie ging ik lekker shoppen in Oberhausen met mijn moeder. En natuurlijk had ik mijn voorkeuren al voor welke winkels ik wilde zien en eigenlijk wilde ik daar ook meteen heen. Daarbij zat natuurlijk KIKO, de winkel waar je als Beauty-addict heen moet als je in het buitenland bent.

Ik daarentegen had nog nooit echt wat gekocht daar. Ik had een nagellakje van KIKO, maar ik vond het merk niet zo leuk toen ik die kocht. Toen ik daar deze vakantie kwam was dat wel anders! Ik kon uren kijken naar de rekken en de beslissingen waren ook moeilijk. Welke zou ik meenemen? Uiteindelijk heb ik de KIKO Colour Sphere Eye Shadow 35 meegenomen.



Ik ben gek op blauwe kleurtjes en kan er niet genoeg hebben. Ze staan me helemaal niet zo mooi, maar ik vind het gewoon een prachtige kleur!



De verpakking vind ik goedkoop ogen. Het zwarte doosje dat er aan het begin omheen zit is leuk, maar zodra je dat opent zie je een goedkope verpakking. Toch heeft het ook wel weer wat, want ik vind het erg leuk dat het een beetje bol loopt.




De kleur van de oogschaduw was eigenlijk het punt waar ik op gevallen was. Een mooie oceaanblauwe kleur met een hele mooi shimmer erin. En inderdaad! Ook op mijn oogleden was het prachtig! Ik kan uren naar de kleur kijken, en in het zonlicht komt het nog mooier over!

Zonder zonlicht:

Met zonlicht:

De pigmentatie is echt verrassend goed! Ik hoefde mijn vinger maar een keer eroverheen te halen en dit kwam ervanaf! Echt fantastisch! Deze oogschaduw behoord zeker tot mijn favorieten!

Verpakking: 7/10
Gebruikersgemak: 9/10
Product: 10/10
Prijs: 7/10.

Kortom: Dit is echt een aanrader! Fantastisch pigment!

KIKO Colour Sphere Eye Shadow is te koop bij KIKO (Duitsland) voor €5,90.


Bloglovin.

Follow Knock Knock, This is me!

Twitter.

Volg me op twitter! Follow RomyMBCL on Twitter

Formspring.


Blog Archive