Wishlist 2012

Movies
- You Again
- Letters To Juliet
- The Vampire Diaries Season 1
- The Vampire Diaries Season 2
- What A Girl Wants
- Easy A
- The Notebook
- Honey
- Glee - The Concert movie.

CD's
- Roon Staal - Journey
- Demi Lovato - Unbroken
- Jessie J - Who Are You
- Martina mcBride - Shine

Books
- Verraden - P.C. Cast
- Uitverkoren - P.C. Cast
- Ontembaar - P.C. Cast
- Style - Lauren Conrad
- It's Not How Good You Are, It's How Good You Want To be.

Beauty
- 120 Eyeshadow Palette
- Sugarpill Pressed 4 Colour Palette 'Sweetheart'
- Too Faced 'Romantic Eye' Palette
- TBS Shimmer Cube 'Bunch of Violets'
- Beautyblender
- NYX Rouge Cream Blush 'Glow'
- Sleek Round Lipgloss 'Strawberry'
- Trind Caring Colour Nail Lacquer 'CC135'
- Katy Perry 'Purr'
- Beyonce 'Heat Rush'
Mogelijk gemaakt door Blogger.
maandag 4 juli 2011

W.I.C. by Herôme - Rabat.

Een lange tijd geleden was er een aanbieding bij de Kruidvat op de Herôme lakjes. 2 voor 5 euro. En dat kon ik natuurlijk niet laten schieten. Een tijdje geleden heb ik al iets geschreven over het lakje 'Tanger'. Nu is het lakje 'Rabat' aan de beurt!



Verpakking.
Het potje vind ik heel erg leuk. Het is anders dan de 'normale' potjes. Het is langwerpiger en op één of andere manier is het veel fijner vasthouden!

Het opdoen.
De nagellak smeert makkelijk uit en word snel egaal. Na één laagje dekt het al heel erg goed. En eigenlijk is een tweede laagje niet eens nodig. Ook droogt de nagellak ontzettend snel en kan je na een kwartiertje alles gewoon weer doen, want het is dan al helemaal droog!

Resultaat.
En het resultaat mag er ook zijn. Een mooie paarse kleur die me heel erg doet denken aan een lakje van OPI, genaamd Planks A Lot. Toch is deze nog net iets donkerder. Ook is het mooi egaal geworden en omdat het zo snel droog is, komen er bij mij geen afdrukken op.

Prijs.
Deze nagellak heb ik eigenlijk voor €2,50 gekocht. Maar normaal kost deze ongeveer €12. Maar zelfs dat vind ik het waard voor deze nagellak. Ik kan er geen negatief woord over vinden!

Voordelen:
- Leuke verpakking.
- Handig vasthouden.
- Smeert makkelijk uit.
- Eén laagje is genoeg.
- Droogt heel snel.
- Mooie paarse kleur.

Nadelen:
- Best duur, maar het is het wel waard!

Deze nagellak vind ik echt een aanrader voor iedereen die €12 zou willen uitgeven aan een goed lakje!

Bloglovin.

Follow Knock Knock, This is me!

Twitter.

Volg me op twitter! Follow RomyMBCL on Twitter

Formspring.


Blog Archive