Wishlist 2012

Movies
- You Again
- Letters To Juliet
- The Vampire Diaries Season 1
- The Vampire Diaries Season 2
- What A Girl Wants
- Easy A
- The Notebook
- Honey
- Glee - The Concert movie.

CD's
- Roon Staal - Journey
- Demi Lovato - Unbroken
- Jessie J - Who Are You
- Martina mcBride - Shine

Books
- Verraden - P.C. Cast
- Uitverkoren - P.C. Cast
- Ontembaar - P.C. Cast
- Style - Lauren Conrad
- It's Not How Good You Are, It's How Good You Want To be.

Beauty
- 120 Eyeshadow Palette
- Sugarpill Pressed 4 Colour Palette 'Sweetheart'
- Too Faced 'Romantic Eye' Palette
- TBS Shimmer Cube 'Bunch of Violets'
- Beautyblender
- NYX Rouge Cream Blush 'Glow'
- Sleek Round Lipgloss 'Strawberry'
- Trind Caring Colour Nail Lacquer 'CC135'
- Katy Perry 'Purr'
- Beyonce 'Heat Rush'
Mogelijk gemaakt door Blogger.
maandag 4 juli 2011

Petticoat!

Vorige week speelde de musical Petticoat eindelijk in Utrecht! Al maanden was ik er zo benieuwd naar en kaartjes had ik ook echt al een half jaar van tevoren geboekt! Deze waren voor de vrijdag, maar heel onverwachts ben ik nog 2 keer naar deze musical gegaan deze week!

Deze musical is speciaal geschreven voor Chantal Janzen, in de musical Patricia, oftewel Pattie. De musical gaat over een meisje van het platteland, met een heel plat accent, die ervan droomt om zangeres te worden. Ze verlaat haar vader en beste vriend om naar Amsterdam te gaan. Als ze daar is heeft ze niets, helemaal niets. Geen huis, geen eten. Maar gelukkig komt ze Rogier tegen die haar meeneemt naar huis. Rogier is een homo, en weet alles over mode. Hij laat haar een totale verandering ondergaan. Zo leert ze steeds minder plat praten en kleed zicht steeds beter. Daarna gaat ze auditie doen voor de Petticoats en die wint ze. Zo moet ze zich richten op haar zangcarriere. Ondertussen heeft ze een relatie met de broer van Rogier, maar Rogier weet dat de liefde die Pattie voor Willem heeft, niet wederzijds is. Hij probeert hem tegen te houden en het lijkt te lukken als Willem naar Cambridge moet, maar dan stapelen de problemen zich op. Er komt een vals artikel in de krant die haar vader enorm beledigd, ze blijkt zwanger te zijn van Willem en iedereen word boos op haar. Ze komt terug bij haar vader en komt erachter dat Peter, haar beste vriend, geĆ«migreerd is. Na een tijdje met haar vader te praten leert ze meer over haar moeder, die een lange tijd geleden is overleden. Ze besluit een ander baantje te nemen en in haar eentje voor haar kindje te zorgen. Maar dan staat Rogier aan de deur met een grote verrassing!
Dinsdag ging ik met 2 vriendinnen naar Petticoat. Die 2 vriendinnen hadden de musical al gezien en ik was de enige die het nog niet gezien had. Dus ik was reuzebenieuwd!
Van tevoren zijn wij naar de artiestenuitgang gegaan, wat we ook wel vaker doen. In de hoop op een foto met Chantal Janzen, die de hoofdrol speelt in deze musical! En toen de 'Petticoat-bus' eraan kwam rijden zagen we haar er niet uitkomen. We voelden al aankomen dat ze niet zou spelen en hoopten dat ze nog apart zou komen. Maar even later kwam de understudy 'Brigitte Heitzer' aanlopen. Het was balen, maar ik wist toen nog niet wat ik precies in die musical zou kunnen verwachten, dus ik wist niet of het heel erg was als Brigitte zou spelen.

Deze dag hebben we 2 foto's voor elkaar gekregen!


Samen met Rosalie de Jong, die in het Ensemble speelt.

Samen met Brigite Heitzer, de understudy van Chantal Janzen.

Vrijdag ging ik nog een keer. Na dinsdag kon ik niet wachten. Brigitte deed het leuk, maar ik hoopte nog steeds op Chantal, die echt mijn voorbeeld is. Aangezien er geen castbord was, wist ik niet wie er op zou komen en toen Chantal het podium op kwam lopen, kon mijn geluk niet op! Ik was zo blij! En wat deed ze het fantastisch! Chantal is zo heerlijk droog en kan zo fantastisch zingen!

Zaterdag zou ik eigenlijk naar een klein festival gaan, maar dat was zo saai! En eigenlijk wilde ik zo graag nog een foto met Chantal Janzen! En misschien zou het die dag wel lukken. Dus samen met een andere vriendin ben ik naar het theater toegegaan en zonder dat we er erg in hadden, hadden we zelfs kaartjes voor de show geboekt! Maar voor €10 kon het ook wel.

Daarna zijn we dus nog even naar de artiestenuitgang geweest en we hebben toen ook nog een paar leuke foto's gemaakt!

De eerste die naar buiten kwam was Roon Staal. Hij is zo schattig in de musical! Hij speelt een vriend van Pattie uit Winschoten.

Nadat Chantal, Freek en Mike wat hadden gegeten, konden we ook met hen op de foto! Hierboven een foto met Mike Weerts, die de rol van Willem speelt! Jullie kennen hem misschien ook wel uit Voetbalvrouwen.

En toen kwam eindelijk mijn foto met Chantal Janzen!

Chantal Janzen, de rol van Pattie Jagersma.

Haha, dit klinkt allemaal alsof ik helemaal obsessed ben, maar dat is helemaal niet zo, hoor! Ik ben altijd heel enthousiast met dit soort dingen en het is nou eenmaal een soort van hobby van me!

Ik hoop dat jullie dit soort artikelen ook leuk vinden!

Bloglovin.

Follow Knock Knock, This is me!

Twitter.

Volg me op twitter! Follow RomyMBCL on Twitter

Formspring.


Blog Archive