Wishlist 2012

Movies
- You Again
- Letters To Juliet
- The Vampire Diaries Season 1
- The Vampire Diaries Season 2
- What A Girl Wants
- Easy A
- The Notebook
- Honey
- Glee - The Concert movie.

CD's
- Roon Staal - Journey
- Demi Lovato - Unbroken
- Jessie J - Who Are You
- Martina mcBride - Shine

Books
- Verraden - P.C. Cast
- Uitverkoren - P.C. Cast
- Ontembaar - P.C. Cast
- Style - Lauren Conrad
- It's Not How Good You Are, It's How Good You Want To be.

Beauty
- 120 Eyeshadow Palette
- Sugarpill Pressed 4 Colour Palette 'Sweetheart'
- Too Faced 'Romantic Eye' Palette
- TBS Shimmer Cube 'Bunch of Violets'
- Beautyblender
- NYX Rouge Cream Blush 'Glow'
- Sleek Round Lipgloss 'Strawberry'
- Trind Caring Colour Nail Lacquer 'CC135'
- Katy Perry 'Purr'
- Beyonce 'Heat Rush'
Mogelijk gemaakt door Blogger.
vrijdag 8 juli 2011

Essence Circus Confetti!

Al heel lang zocht ik naar het lakje 'Circus Confetti'. Altijd was deze uitverkocht en ik was dan ook zo blij toen een vriendin deze voor me mee nam uit Rotterdam!


Verpakking.
Ik vind het potje erg leuk. Je ziet alle kleurige soort flakies erin zitten en al die kleuren maakt het heel vrolijk. Ook is het potje lekker neutraal, een doorzichtig potje met een zwarte dop. Daardoor springen de kleuren er mooi uit!

Het opdoen.
Ik had verwacht dat er niet, tot bijna geen, glitters uit zouden komen. Toch verbaasde het me dat er voor wat ik verwacht had best wel veel glitters uitkwamen. Het kwastje smeerde fijn en het potje was handig vasthouden.

Resultaat.
Als je niet veel glitters op je nagel wilt, zijn één of twee laagjes genoeg. Maar als je je nagel goed vol wil hebben, kan je het langzaam opbouwen naar steeds meer. Dat vind ik persoonlijk erg fijn. Ook vind ik het uiteindelijke erg leuk geworden.

1 laagje: 
3 laagjes:

Prijs.
De prijs van Circus Confetti was €1,79 bij de Kruidvat.

Voordelen:
- Leuke verpakking.
- Er komen goed glitters vanaf.
- Je kan het aantal opbouwen.
- Kwastje smeert fijn.
- Leuke kleurtjes.
- Goedkoop.

Nadelen:
- Bijna nergens te krijgen, aangezien ze uitverkocht zijn overal.

Circus Confetti vind ik zeker weten een aanrader! Als je hem ergens tegenkomt, zal ik je aanraden om hem meteen mee te nemen, want anders is het misschien weer uitverkocht!

Bloglovin.

Follow Knock Knock, This is me!

Twitter.

Volg me op twitter! Follow RomyMBCL on Twitter

Formspring.


Blog Archive