Wishlist 2012

Movies
- You Again
- Letters To Juliet
- The Vampire Diaries Season 1
- The Vampire Diaries Season 2
- What A Girl Wants
- Easy A
- The Notebook
- Honey
- Glee - The Concert movie.

CD's
- Roon Staal - Journey
- Demi Lovato - Unbroken
- Jessie J - Who Are You
- Martina mcBride - Shine

Books
- Verraden - P.C. Cast
- Uitverkoren - P.C. Cast
- Ontembaar - P.C. Cast
- Style - Lauren Conrad
- It's Not How Good You Are, It's How Good You Want To be.

Beauty
- 120 Eyeshadow Palette
- Sugarpill Pressed 4 Colour Palette 'Sweetheart'
- Too Faced 'Romantic Eye' Palette
- TBS Shimmer Cube 'Bunch of Violets'
- Beautyblender
- NYX Rouge Cream Blush 'Glow'
- Sleek Round Lipgloss 'Strawberry'
- Trind Caring Colour Nail Lacquer 'CC135'
- Katy Perry 'Purr'
- Beyonce 'Heat Rush'
Mogelijk gemaakt door Blogger.
maandag 11 juli 2011

Catrice Papagena Blushstick C02 Bird of Paradise

Afgelopen dinsdag heb ik een paar producten van de LE 'Papagena' van Catrice gescoord. Ik heb daaronder ook een blushstick meegenomen. Mijn verwachtingen waren niet al te hoog, want hoe moest je een stick nou weer aanbrengen? En zou het wel echt werken?


Verpakking.
Ik vind de verpakkingen erg leuk. Net zoals bij de Glossy sticks, staan er op de dop een aantal keer Catrice in alle richtingen. Ik vind het erg leuk gedaan en origineel bedacht. Voor de rest is de verpakking gewoon zwart, zodat de roze letters er echt uitspatten. Wat ik wel jammer vind is dat al je ergens tegenaan komt dat er een wit vlekje achterblijft.

Het opdoen.
De stick smeert heel makkelijk en er komt snel vanaf. Ook is de stick makkelijk vast te houden en in gebruik. Wel moet je afentoe wat losser vasthouden, omdat er anders teveel vanaf komt.


Resultaat.
De Blush is heel vettig, waardoor het eigenlijk op je huid komt te liggen. Dit is heel vervelend en het voelt ook heel vettig aan. Ook is het na een uurtje weer van je huid af, als je er vaker tegenaan komt. Ook is de kleur bij mij niet heel erg mooi, omdat ik een hele lichte huid hebt. Het resultaat is een beetje vlekkerig en te roze. Bij een wat donkerdere huidskleur zal dit vast mooier staan.

Geur.
De geur vind ik echt heerlijk. Net zoals bij de Glossy sticks ruikt de Blush stick ook heel erg zoet. Ik kan de stick desnoods nog gebruiken als parfum! Je ruikt de geur nog wel even op je huid, maar na een paar minuten is dat weer weggetrokken.

Recht vanaf de stick: 

Uitgesmeerd: 

Prijs.
De Catrice Papagena Blus Sticks kostten €3,49. Deze zijn te koop bij o.a. de Kruidvat en de Trekpleister.

Voordelen:
- Leuke verpakking.
- Smeert makkelijk uit.
- Makkelijk vast te houden en te gebruiken.
- Lekker, zoete geur.
- Goedkoop.

Nadelen:
- Vettig.
- Blijft als een laagje op je huid liggen.
- Snel weggeveegd.
- Op lichte huid erg vlekkerig.

Deze blushstick vind ik niet echt wat. De stick is veels te vettig, waardoor het niet lang houdbaar is. Als je een donkere huid hebt en je gewoon wat wil experimenteren is dit wel grappig om te hebben, maar anders zou ik het je niet aanraden! Jammer! Had net ietsje meer verwacht van Catrice!

4 reacties:

Anoniem zei

Jammer dat het er zo snel vanaf gaat. Valt wel tegen van Catrice.

Claudia zei

Ik heb een hele lichte huid dus durf deze niet zo goed aan haha, maar het is wel een lief kleurtje!

Anoniem zei

jammer dat het er snel vanaf gaat,ik had het wel beter verwacht.

Wil je een stash filmpje opnemen.

Romy zei

@ Anoniem, Een stashfilmpje staat van de week online! Was van plan deze morgen op te nemen ;)

Een reactie posten

Bloglovin.

Follow Knock Knock, This is me!

Twitter.

Volg me op twitter! Follow RomyMBCL on Twitter

Formspring.


Blog Archive