Wishlist 2012

Movies
- You Again
- Letters To Juliet
- The Vampire Diaries Season 1
- The Vampire Diaries Season 2
- What A Girl Wants
- Easy A
- The Notebook
- Honey
- Glee - The Concert movie.

CD's
- Roon Staal - Journey
- Demi Lovato - Unbroken
- Jessie J - Who Are You
- Martina mcBride - Shine

Books
- Verraden - P.C. Cast
- Uitverkoren - P.C. Cast
- Ontembaar - P.C. Cast
- Style - Lauren Conrad
- It's Not How Good You Are, It's How Good You Want To be.

Beauty
- 120 Eyeshadow Palette
- Sugarpill Pressed 4 Colour Palette 'Sweetheart'
- Too Faced 'Romantic Eye' Palette
- TBS Shimmer Cube 'Bunch of Violets'
- Beautyblender
- NYX Rouge Cream Blush 'Glow'
- Sleek Round Lipgloss 'Strawberry'
- Trind Caring Colour Nail Lacquer 'CC135'
- Katy Perry 'Purr'
- Beyonce 'Heat Rush'
Mogelijk gemaakt door Blogger.
vrijdag 13 mei 2011

Vrijdag de 13e: Blogger lag eruit!

Nou, nou, nou... Vanochtend zette ik mijn computer aan en wilde kijken of mijn artikel vanochtend online gekomen was en wat merk ik! Blogger doet het niet! Blogger heeft het de hele dag niet gedaan en gelukkig nu weer wel, maar ik ben de artikelen van de laatste dagen kwijt... En ook de 10 artikelen die ik al vooruit geschreven had en ontzettend veel werk aan had besteed deze week zijn helemaal weg. Foetsie! Ik ben hier echt niet blij mee!

Maar ik hoor op verschillende andere blogs dat de artikelen terugkomen en dat hoop ik dan ook van harte! Want ik heb echt hard gewerkt aan deze artikelen!

Voor mij is dit dus echt een Vrijdag de 13e! Balen!

3 reacties:

Lieke zei

Jemig dat is echt vervelend!

CĂ©leste zei

Wat vervelend joh!

Liesewiesje zei

Nouja, op de 12de deed ie ook al vervelend ;)

Een reactie posten

Bloglovin.

Follow Knock Knock, This is me!

Twitter.

Volg me op twitter! Follow RomyMBCL on Twitter

Formspring.


Blog Archive