Wishlist 2012

Movies
- You Again
- Letters To Juliet
- The Vampire Diaries Season 1
- The Vampire Diaries Season 2
- What A Girl Wants
- Easy A
- The Notebook
- Honey
- Glee - The Concert movie.

CD's
- Roon Staal - Journey
- Demi Lovato - Unbroken
- Jessie J - Who Are You
- Martina mcBride - Shine

Books
- Verraden - P.C. Cast
- Uitverkoren - P.C. Cast
- Ontembaar - P.C. Cast
- Style - Lauren Conrad
- It's Not How Good You Are, It's How Good You Want To be.

Beauty
- 120 Eyeshadow Palette
- Sugarpill Pressed 4 Colour Palette 'Sweetheart'
- Too Faced 'Romantic Eye' Palette
- TBS Shimmer Cube 'Bunch of Violets'
- Beautyblender
- NYX Rouge Cream Blush 'Glow'
- Sleek Round Lipgloss 'Strawberry'
- Trind Caring Colour Nail Lacquer 'CC135'
- Katy Perry 'Purr'
- Beyonce 'Heat Rush'
Mogelijk gemaakt door Blogger.
zaterdag 14 mei 2011

Little Romy! #3

Die zonnebril had ik naar mijn weten echt zo vaak op! Ik heb hem ook echt een jaar geleden pas weggedaan, omdat ik het daarvoor gewoon niet kon!

Lekker aan het bellen blazen!

Met mijn net geboren broertje!

Hier is hij al wat ouder. Ik hou van zijn koppie hier!

Ik was 4 jaar en ging weg van de peuterspeelzaal. Ik moest samen met iemand die ook jarig was in een grote stoel zitten en iedereen kwam me een kus geven en een cadeautje brengen. Dit is echt nog een moment dat ik me heel vaag kan herinneren.

Mijn haar zit leuk hier, al zeg ik zelf.

En zo werd ik geboren... Nee grapje. Dit is mijn poes, die we toen echt net hadden. 'Marley.' Marley zat echt elke dag bij de buurman voor de deur en leek geen thuis te hebben, dus hebben wij haar in huis genomen. Toen was ze nog een lieve, kleine, dunne poes. Nu is ze een dikkere poes, haha. Ze heeft het dus duidelijk goed gehad bij ons thuis!

Mijn eerste schoolreisje.

Mijn broertje met zijn mooie krullen!

Dit was alweer het laatste deel van Little Romy! Haha, vanaf morgen weer andere artikelen!

2 reacties:

Lieke zei

Haha die laatste foto ;p

Lauradenkt zei

Die foto's met je babybroertje zijn lieeeeef!

Een reactie posten

Bloglovin.

Follow Knock Knock, This is me!

Twitter.

Volg me op twitter! Follow RomyMBCL on Twitter

Formspring.


Blog Archive