Wishlist 2012

Movies
- You Again
- Letters To Juliet
- The Vampire Diaries Season 1
- The Vampire Diaries Season 2
- What A Girl Wants
- Easy A
- The Notebook
- Honey
- Glee - The Concert movie.

CD's
- Roon Staal - Journey
- Demi Lovato - Unbroken
- Jessie J - Who Are You
- Martina mcBride - Shine

Books
- Verraden - P.C. Cast
- Uitverkoren - P.C. Cast
- Ontembaar - P.C. Cast
- Style - Lauren Conrad
- It's Not How Good You Are, It's How Good You Want To be.

Beauty
- 120 Eyeshadow Palette
- Sugarpill Pressed 4 Colour Palette 'Sweetheart'
- Too Faced 'Romantic Eye' Palette
- TBS Shimmer Cube 'Bunch of Violets'
- Beautyblender
- NYX Rouge Cream Blush 'Glow'
- Sleek Round Lipgloss 'Strawberry'
- Trind Caring Colour Nail Lacquer 'CC135'
- Katy Perry 'Purr'
- Beyonce 'Heat Rush'
Mogelijk gemaakt door Blogger.
zaterdag 21 mei 2011

Kruidvat Oogmake-up Remover Olie

Een tijdje geleden reed ik even naar de Kruidvat om nagellakremover te halen. Toen bedacht ik me dat ik ook nog oogmake-up remover nodig had, en heb deze meegenomen. Ik had deze nog nooit gebruikt, dus ik was erg benieuwd!

Verpakking.
De verpakking vind ik niet echt bijzonder. Het is blauw met de informatie erop en je ziet wat erin zit.

Het opdoen.
Ik vind het niet fijn opdoen. Het is heel vettig, waardoor mijn handen helemaal vet worden. Ook vind ik het irritant als ik het op een watje doe, aangezien ik al slecht tegen watjes kan en het wrijven op je oog gaat niet heel fijn.

Resultaat.
Mijn make-up is goed eraf gehaald, maar mijn ogen zijn wel heel vettig. Dat gaat bij mij irriteren.

Prijs.
De Kruidvat Oogmake-up Remover Olie kost €1,89 bij de Kruidvat.

Voordelen:
- Normale verpakking.
- Haalt je oogmake-up er goed vanaf.
- Goedkoop.

Nadelen:
- Vettig.
- Lastig opdoen.
- Ogen gaan irriteren.

Ik heb deze remover weggegeven aan mijn moeder, aangezien ik dit echt vreselijk vond. Als je olie wel fijn vind om te gebruiken, is het wel een aanrader, maar anders echt niet!

2 reacties:

Anoniem zei

Ik heb m in de gewone variant zonder olie, maar die droogt mijn ogen erg uit :(

Carola zei

Ik hou ook niet van reinigers op olie basis, vind het ook verschrikkelijk dat alles er zo vet van wordt.
Ik gebruik een oogmake-upreiniger van nivea, die is wel erg fijn.

Een reactie posten

Bloglovin.

Follow Knock Knock, This is me!

Twitter.

Volg me op twitter! Follow RomyMBCL on Twitter

Formspring.


Blog Archive