Wishlist 2012

Movies
- You Again
- Letters To Juliet
- The Vampire Diaries Season 1
- The Vampire Diaries Season 2
- What A Girl Wants
- Easy A
- The Notebook
- Honey
- Glee - The Concert movie.

CD's
- Roon Staal - Journey
- Demi Lovato - Unbroken
- Jessie J - Who Are You
- Martina mcBride - Shine

Books
- Verraden - P.C. Cast
- Uitverkoren - P.C. Cast
- Ontembaar - P.C. Cast
- Style - Lauren Conrad
- It's Not How Good You Are, It's How Good You Want To be.

Beauty
- 120 Eyeshadow Palette
- Sugarpill Pressed 4 Colour Palette 'Sweetheart'
- Too Faced 'Romantic Eye' Palette
- TBS Shimmer Cube 'Bunch of Violets'
- Beautyblender
- NYX Rouge Cream Blush 'Glow'
- Sleek Round Lipgloss 'Strawberry'
- Trind Caring Colour Nail Lacquer 'CC135'
- Katy Perry 'Purr'
- Beyonce 'Heat Rush'
Mogelijk gemaakt door Blogger.
vrijdag 20 mei 2011

De lengte van mijn wimpers.

Iedereen heeft wel iets wat ze echt niet leuk vinden aan hun gezicht. Iets wat ook echt niet handig is voor sommige dingen. De één vind dat ze een te grote neus heeft en de ander vind dat haar lippen te dun zijn.

Zo heb ik ook een probleem en dat zijn mijn wimpers. Natuurlijk zijn er meer dingen aan mijn gezicht die ik hartstikke lelijk vind, maar ik heb daar met make-up op doen verder geen last van. Maar met mijn wimpers... Ik kan er helemaal gek van worden.

Ik ben geboren in een familie waarin iedereen mooie, lange wimpers heeft. Mijn moeder heeft niet eens mascara nodig, want haar wimpers krullen mooi omhoog en zijn dan ook echt pikzwart. Mijn vader heeft ook lange wimpers en zelfs mijn broertje heeft ze! En wie is er dan weer geboren met onwijs korte wimpers? 'Ja, ik...'
Ik vind het nog steeds oneerlijk dat mijn wimpers deze lengte hebben. Ze zijn echt heel kort en ze gaan daardoor ook nog eens recht naar voren staan als je mascara opdoet. Een wimperkruller is in mijn geval ook niet echt een optie, want ik ben zo klunzig als wat. Dus ik ben radeloos, haha. Maar ik overleef het wel.

Hier een foto van de lengte van mijn wimpers.
















En dan hou ik mijn ogen nog echt wagenwijd open, want anders staan ze echt recht naar voren...

Hebben jullie ook iets wat echt ontzettend irritant is met opmaken?

2 reacties:

Nana. zei

Het enige waar ik me echt aan erger bij mij is dat ik van die rare plekjes in mijn huid heb die alleen zichtbaar worden wanneer er foundation of blush over heen zit. Soms zie ik er dan heel ziek uit :S Maar ik zag laatst een review over een mascara van Eyeko die echt belachelijk veel lengte gaf! Het is de Big Eyes mascara, miss moet je hem even googlen (:

Lauradenkt zei

Ach, als dat het ergste is, is het nog niet zo erg bij jou :) Ik doe eigenlijk nooit make-up op, behalve mascara, dus ik heb nergens last van.

Een reactie posten

Bloglovin.

Follow Knock Knock, This is me!

Twitter.

Volg me op twitter! Follow RomyMBCL on Twitter

Formspring.


Blog Archive