Wishlist 2012

Movies
- You Again
- Letters To Juliet
- The Vampire Diaries Season 1
- The Vampire Diaries Season 2
- What A Girl Wants
- Easy A
- The Notebook
- Honey
- Glee - The Concert movie.

CD's
- Roon Staal - Journey
- Demi Lovato - Unbroken
- Jessie J - Who Are You
- Martina mcBride - Shine

Books
- Verraden - P.C. Cast
- Uitverkoren - P.C. Cast
- Ontembaar - P.C. Cast
- Style - Lauren Conrad
- It's Not How Good You Are, It's How Good You Want To be.

Beauty
- 120 Eyeshadow Palette
- Sugarpill Pressed 4 Colour Palette 'Sweetheart'
- Too Faced 'Romantic Eye' Palette
- TBS Shimmer Cube 'Bunch of Violets'
- Beautyblender
- NYX Rouge Cream Blush 'Glow'
- Sleek Round Lipgloss 'Strawberry'
- Trind Caring Colour Nail Lacquer 'CC135'
- Katy Perry 'Purr'
- Beyonce 'Heat Rush'
Mogelijk gemaakt door Blogger.
vrijdag 22 april 2011

Shoplog 21 April 2011

Ik ben gisteren even langs de Kruidvat gereden en heb weer wat dingetjes meegenomen:



- Catrice Eyeshadow Base - Naar deze was ik al een tijdje benieuwd. Ik heb er veel goede reviews over gelezen. Dus ik heb hem meegenomen! Ben benieuwd!

- Essence Nail Art Special Effect! Topper 01 It's purplicious - Eigenlijk wilde ik heel graag een andere hebben, maar deze vond ik er ook erg mooi uitzien. Dus ik heb uiteindelijk deze meegenomen, aangezien ze de andere niet hadden. Stiekem heb ik hem al uitgeprobeerd en het is een hele mooie!

- Essence Colour & Shine Eyeshadow 12 Milky Way - Deze zag ik ergens voorbij komen en ik ben verliefd op deze kleur. De pigmentatie is altijd echt fantastisch van deze oogschaduws, dus ik kon het niet laten om deze mee te nemen!

- Kruidvat Oogmake-up Remover Olie - Dit had ik al een tijdje nodig, vanwege mijn oogmake-up die er nooit goed af wil. Daardoor word ik de volgende dag vaak wakker met pandaogen, en hopelijk helpt dit ertegen!


1 reacties:

Lies zei

Die nagellak lijkt me leuk!

Een reactie posten

Bloglovin.

Follow Knock Knock, This is me!

Twitter.

Volg me op twitter! Follow RomyMBCL on Twitter

Formspring.


Blog Archive