Wishlist 2012

Movies
- You Again
- Letters To Juliet
- The Vampire Diaries Season 1
- The Vampire Diaries Season 2
- What A Girl Wants
- Easy A
- The Notebook
- Honey
- Glee - The Concert movie.

CD's
- Roon Staal - Journey
- Demi Lovato - Unbroken
- Jessie J - Who Are You
- Martina mcBride - Shine

Books
- Verraden - P.C. Cast
- Uitverkoren - P.C. Cast
- Ontembaar - P.C. Cast
- Style - Lauren Conrad
- It's Not How Good You Are, It's How Good You Want To be.

Beauty
- 120 Eyeshadow Palette
- Sugarpill Pressed 4 Colour Palette 'Sweetheart'
- Too Faced 'Romantic Eye' Palette
- TBS Shimmer Cube 'Bunch of Violets'
- Beautyblender
- NYX Rouge Cream Blush 'Glow'
- Sleek Round Lipgloss 'Strawberry'
- Trind Caring Colour Nail Lacquer 'CC135'
- Katy Perry 'Purr'
- Beyonce 'Heat Rush'
Mogelijk gemaakt door Blogger.
donderdag 21 april 2011

30 Days Challenge #14 Favoriete Boek


Ik ben altijd een fanatiek lezer geweest. Ik begon er ook al erg vroeg mee en liep al snel voor op anderen. Zo las ik op mijn 5e al boeken die normaal iemand van 9 jaar zou lezen. In groep 3 leerde ik nog net iets beter lezen en toen bleek ik ook al na een maand of 3 avi uit te zijn. Dus je kan wel zeggen dat ik het met veel plezier deed.

De laatste tijd doe ik het veel minder. Maar dat komt natuurlijk ook dat ik nu andere bezigheden heb. Zoals bloggen en school! Maar toch vind ik het nog steeds erg leuk om een boek open te slaan. Maar wel als het een boek is die mij leuk vind. Dat heb ik wel altijd gehad. Als een boek mij niet aansprak, dan las ik het gewoon niet of stelde ik het heel lang uit. Maar nog steeds ben ik wel een goede lezer. Ik heb boeken, als ze leuk zijn, heel snel uitgelezen en ik ga er snel doorheen.

Doordat ik zoveel boeken heb gelezen kan ik ook niet één boek uitkiezen. Dus ik neem er een paar die zo in me op kwamen!

Twilight serie

Wie kent deze boeken niet? Ik denk dat iedereen hier wel eens van gehoord heeft! De bekende boeken van Stephanie Meyer. Zo niet? Dan heb je vast de film wel eens gezien. Ik denk dat de laatste tijd deze boeken het meest in de belangstelling hebben gestaan. En ook ik vind ze geweldig! Ik had deze boeken al voordat de films uitkwamen, en ik kon niet wachten totdat de film uitkwam. Dit is een boek van ongeveer 500 bladzijdes. En ik heb deze per boek in 1 à 2 dagen uitgelezen!

Kate Cann

Eén van mijn favoriete schrijvers is Kate Cann. Haar boeken worden precies verteld zoals een mens ze zou ervaren en dat vind ik erg fijn om te lezen. Op één of andere manier weet ik dan ook precies in wat voor positie ze zijn. Ik ben gek op de boeken Verliefd, Samen en Twijfels. Dit is samen één doorlopend verhaal en een heel mooi verhaal. Hoe je je wel niet kan vergissen in iemand, etc. Echte aanraders als je deze een keer ergens tegenkomt!

Helen Vreeswijk

En dan hebben we Helen Vreeswijk, die zeker niet mag ontbreken in dit rijtje. Haar boeken zijn op de waarheid gebasseerd en ik vind dat ze ze erg goed schrijft. Het zijn problemen waar je zonder het weet in terrecht komt. En zij verteld een verhaal waarin je begrijpt hoe erg het kan zijn en hoe weinig grip je hebt op dat soort dingen. Haar boeken vind ik dus erg leuk om te lezen en ik heb dan ook bijna al haar boeken, behalve 'Eerwraak.'

... van Inkt

Deze boeken waren vroeger mijn favorieten, maar nog steeds horen ze thuis in dit rijtje. Het zijn goede boeken om te lezen en het verhaal is leuk. Maar het is meer wat verzonnen, waar niet iedereen van houd. En het zijn natuurlijk dikke pillen en voor velen niet echt leuk om te lezen. Maar op één of andere manier trokken ze mij aan, omdat ik vroeger graag schrijfster wilde worden en deze boeken daarover gaan.

Wat zijn jullie favoriete boeken?

2 reacties:

Anoniem zei

Ik lag vroeger ook altijd voor met lezen (eigenlijk met alles haha ;p) maar ik vind Kate Cann ook leuk! En twilight natuurlijk ook, die mag zeker niet ontbreken!
Mooie boekenkast heb je. Ik wil die serie van de hongerspelen ook nog lezen, helaas heb ik daar niet zoveel tijd voor :(

Eline zei

Wauw! Ik zou echt graag heel wat uurtjes doorbrengen met jouw boekencollectie. Ik heb zelf niet heel veel boeken, maar ik lees wel graag, vooral Kate Cann.

Een reactie posten

Bloglovin.

Follow Knock Knock, This is me!

Twitter.

Volg me op twitter! Follow RomyMBCL on Twitter

Formspring.


Blog Archive