Wishlist 2012

Movies
- You Again
- Letters To Juliet
- The Vampire Diaries Season 1
- The Vampire Diaries Season 2
- What A Girl Wants
- Easy A
- The Notebook
- Honey
- Glee - The Concert movie.

CD's
- Roon Staal - Journey
- Demi Lovato - Unbroken
- Jessie J - Who Are You
- Martina mcBride - Shine

Books
- Verraden - P.C. Cast
- Uitverkoren - P.C. Cast
- Ontembaar - P.C. Cast
- Style - Lauren Conrad
- It's Not How Good You Are, It's How Good You Want To be.

Beauty
- 120 Eyeshadow Palette
- Sugarpill Pressed 4 Colour Palette 'Sweetheart'
- Too Faced 'Romantic Eye' Palette
- TBS Shimmer Cube 'Bunch of Violets'
- Beautyblender
- NYX Rouge Cream Blush 'Glow'
- Sleek Round Lipgloss 'Strawberry'
- Trind Caring Colour Nail Lacquer 'CC135'
- Katy Perry 'Purr'
- Beyonce 'Heat Rush'
Mogelijk gemaakt door Blogger.
woensdag 27 april 2011

Raise Your Voice!

Vroeger was ik altijd helemaal gek op muziekfilms. Stiekem vind ik het nu nog steeds leuk, zelfs al kloppen ze voor geen meter en kunnen de acteurs voor geen meter acteren. Ik blijf het leuk vinden. Zo heb ik de film 'Raise Your Voice' ooit gekocht, omdat ik toen helemaal gek was op Oliver James.

Raise Your Voice is een film uit 2004. Een al best wel oude film, met een jonge Hilary Duff, die de hoofdrol 'Terri Fletcher' speelt. Een andere rol word door Oliver James gespeeld, waarover ik al zei dat ik daarvoor speciaal deze film heb gekocht. Deze film duurt 103 minuten.


Terri Fletcher wil later graag zangeres worden. Haar broer filmt alles wat ze doet met zingen en stuurt alles op voor de Academy of Art. 
Als Terri samen met haar broer stiekem het huis uit sluipt om naar een concert te gaan, worden ze aangereden. Haar broer overlijdt. Terri voelt zich daar erg schuldig over. Ze wil niet meer verdergaan met zingen, maar ze krijgt een brief van de Academy of Art, dat ze is aangenomen. Ze wil het doen, maar haar vader wil het niet. Hij wil zijn dochter niet kwijt. Haar moeder en tante Nina regelen dat ze zeggen tegen haar vader dat ze bij tante Nina logeert. Maar eigenlijk gaat ze naar de Acadamy of Art.

Terri vind het moeilijk om zich aan te passen op de academie. Er zijn allemaal mensen die niet heel erg vriendelijk zijn. Maar langzamerhand ontmoet ze steeds meer mensen, zoals Denise en Jay. Denise is haar kamergenoot en Jay is een Britse jongen, die gitaar speelt en zingt. Ze vind hem leuk, maar de ex van Jay 'Robin' zit ze de hele tijd dwars. Ze is jaloers en probeert Terri weg te houden van Jay.
Ook heeft Terri het moeilijk om zichzelf te zijn. Dat leert ze langzamerhand, door de lessen en Jay die haar op een open podium probeert te laten zingen. Maar Terri ziet het ongeluk voor zich en durft niet meer. Langzamerhand krijgt ze een steeds betere band met Jay en de rest. Ze krijgt een relatie met Jay.

Maar dan heeft ze ook nog het probleem dat haar vader de hele tijd belt en ze moet volhouden te zeggen dat ze bij Nina is. Maar langzamerhand gaat haar vader er steeds minder in geloven en brengt zelfs een bezoekje aan tante Nina, waardoor Terri heel snel terug moet naar haar tante. Daarna gaat ze meteen weer terug.

Ze schrijft met Jay een nummer voor het einde van het schoolseizoen. Hij speelt piano of gitaar en zij zingt. Dit zullen ze samen gaan zingen. Maar net voordat de show begint, komt ze erachter dat ze de ketting van haar broer niet om heeft. Ze beloofd dat ze voor haar optreden weer terug is en rent terug om de ketting te halen. Maar haar vader staat daar. Hij wist het en wilde niet dat ze terug ging, maar ze haalde hem over en hij gaat met tegenzin mee.
Als ze op het podium staat wilt ze weer weglopen, maar dan ziet ze haar broer voor haar die haar toeknikt. En ze zingt het liedje, met een vader die toch trots is nu hij ziet wat ze allemaal niet kan.
Ze wint het niet, maar Denise wint. Denise had het nodig, aangezien haar ouders het niet konden betalen en daarom zijn ze ook heel blij voor haar. Voor Terri's gevoel had ze al gewonnen!



Dit is een erg leuke film, als je van muziekfilms houd. Maar anders vind ik het geen aanrader.

1 reacties:

Lauradenkt zei

Ik heb deze volgens mij voor de helft gezien, dus dat zegt wel genoeg, denk ik!

Een reactie posten

Bloglovin.

Follow Knock Knock, This is me!

Twitter.

Volg me op twitter! Follow RomyMBCL on Twitter

Formspring.


Blog Archive