Wishlist 2012

Movies
- You Again
- Letters To Juliet
- The Vampire Diaries Season 1
- The Vampire Diaries Season 2
- What A Girl Wants
- Easy A
- The Notebook
- Honey
- Glee - The Concert movie.

CD's
- Roon Staal - Journey
- Demi Lovato - Unbroken
- Jessie J - Who Are You
- Martina mcBride - Shine

Books
- Verraden - P.C. Cast
- Uitverkoren - P.C. Cast
- Ontembaar - P.C. Cast
- Style - Lauren Conrad
- It's Not How Good You Are, It's How Good You Want To be.

Beauty
- 120 Eyeshadow Palette
- Sugarpill Pressed 4 Colour Palette 'Sweetheart'
- Too Faced 'Romantic Eye' Palette
- TBS Shimmer Cube 'Bunch of Violets'
- Beautyblender
- NYX Rouge Cream Blush 'Glow'
- Sleek Round Lipgloss 'Strawberry'
- Trind Caring Colour Nail Lacquer 'CC135'
- Katy Perry 'Purr'
- Beyonce 'Heat Rush'
Mogelijk gemaakt door Blogger.
dinsdag 26 april 2011

30 Days Challenge #19 Iets waar je naar uitkijkt.

Iets waar ik naar uitkijk, pfoe!! Die is echt heel moeilijk!

Ik denk dat als ik ergens naar uitkijk dat het wel Geinbeat is, waar jullie in de vorige post hebben kunnen lezen. Het is een soort festival dat een weekend duurt. Het is bij ons in het park en er spelen de hele dag door bandjes en er zijn aan de andere kant weer dansshows, acts, etc. Erg leuk en gezellig. Voor de rest zijn er genoeg tafeltjes en kraampjes. Het is klein, maar echt heel gezellig als je met leuke mensen gaat! Ik ga elk jaar één dag met mijn familie. Maar dat zijn allemaal mensen die ouder zijn dan 20 en aangezien ik 15 ben, is dat soms wel lastig. Ik kan niet overal over meepraten en ze drinken de hele tijd door alcohol, terwijl ik dat dus één niet mag drinken en twee niet wil drinken. Dus ik moet overal een soort van zelf voor zorgen. Maar daar heb ik niet zoveel problemen mee, want ik woon om de hoek. Dus drinken haal ik thuis.

De rest van de dagen ben ik met een vriendin van mij daar en zijn we de hele tijd mee aan het dansen op de muziek die de bandjes draaien. Dat is meestal wel Hardcore en Metal, maar dat maakt niet zoveel uit. Twee jaar geleden kwam Gio en wij gingen helemaal los, haha. En die avond kwam STEREO, die toen net Rocknation! had gewonnen, dus dat was ook heel leuk.

Vorig jaar was het echt zo regenachtig. We stonden met onze nieuwe schoenen in de blubber en het regende. Dat was niet zo leuk, dus vandaar dat ik dit jaar erg uitkijk naar dit festival.




Deze foto hierboven is van 2 jaar geleden, toen het nog lekker zonnig weer was. En ja, ik ben daar dus ook 2 jaar jonger en was nog totaal niet met make-up, enzo bezig. En ik was ook nog eens verbrand en ik had haar dat al jaren niet geknipt was, haha. Maar het was heel gezellig!

Hebben jullie ook iets waar jullie naar uit kijken??

Bloglovin.

Follow Knock Knock, This is me!

Twitter.

Volg me op twitter! Follow RomyMBCL on Twitter

Formspring.


Blog Archive