Wishlist 2012

Movies
- You Again
- Letters To Juliet
- The Vampire Diaries Season 1
- The Vampire Diaries Season 2
- What A Girl Wants
- Easy A
- The Notebook
- Honey
- Glee - The Concert movie.

CD's
- Roon Staal - Journey
- Demi Lovato - Unbroken
- Jessie J - Who Are You
- Martina mcBride - Shine

Books
- Verraden - P.C. Cast
- Uitverkoren - P.C. Cast
- Ontembaar - P.C. Cast
- Style - Lauren Conrad
- It's Not How Good You Are, It's How Good You Want To be.

Beauty
- 120 Eyeshadow Palette
- Sugarpill Pressed 4 Colour Palette 'Sweetheart'
- Too Faced 'Romantic Eye' Palette
- TBS Shimmer Cube 'Bunch of Violets'
- Beautyblender
- NYX Rouge Cream Blush 'Glow'
- Sleek Round Lipgloss 'Strawberry'
- Trind Caring Colour Nail Lacquer 'CC135'
- Katy Perry 'Purr'
- Beyonce 'Heat Rush'
Mogelijk gemaakt door Blogger.
dinsdag 19 april 2011

My Beautiful Crazy Life, Wat willen jullie graag zien?

De laatste tijd heb ik niet echt veel tijd gehad voor mijn blog. Nu ik deze tijd weer heb, ben ik wel benieuwd naar wat jullie nou wel en niet leuk vinden aan mijn blog. Wat is er nou echt niet leuk en irriteren jullie je aan en wat vinden jullie juist leuk??

Ik ben er dus erg benieuwd naar en ik vraag jullie, als jullie een antwoord hebben, om jullie antwoord te zetten in de reacties.

Ook heb ik nog een 2e vraag. Wat willen jullie graag zien? Zijn er dingen waarvan jullie graag iets willen zien, willen lezen, etc. Of iets wat ik nooit doe en wat jullie wel leuk vinden om te zien. Of iets wat je gewoon erg mist op een blog. Ik ben wel benieuwd. Ook omdat ik de laatste tijd best wel weinig inspiratie heb en soms even gewoon niets weet te schrijven.

Dus mijn vragen:
- Wat vinden jullie wel en niet leuk aan mijn blog?
- Hebben jullie nog leuk ideeën die ik op mijn blog kan doen?

Ik hoop dat jullie reacties geven, zodat ik meer inspiratie kan krijgen en weet wat ik met mijn blog nog moet doen! Dankjulliewel!!

1 reacties:

Lieke zei

Ik vind shoplogs altijd leuk om te zien of een outfit ofzo. (:
Maar verder weet ik het ook niet echt, je moet doen wat je zelf leuk vind! ^^

Een reactie posten

Bloglovin.

Follow Knock Knock, This is me!

Twitter.

Volg me op twitter! Follow RomyMBCL on Twitter

Formspring.


Blog Archive