Wishlist 2012

Movies
- You Again
- Letters To Juliet
- The Vampire Diaries Season 1
- The Vampire Diaries Season 2
- What A Girl Wants
- Easy A
- The Notebook
- Honey
- Glee - The Concert movie.

CD's
- Roon Staal - Journey
- Demi Lovato - Unbroken
- Jessie J - Who Are You
- Martina mcBride - Shine

Books
- Verraden - P.C. Cast
- Uitverkoren - P.C. Cast
- Ontembaar - P.C. Cast
- Style - Lauren Conrad
- It's Not How Good You Are, It's How Good You Want To be.

Beauty
- 120 Eyeshadow Palette
- Sugarpill Pressed 4 Colour Palette 'Sweetheart'
- Too Faced 'Romantic Eye' Palette
- TBS Shimmer Cube 'Bunch of Violets'
- Beautyblender
- NYX Rouge Cream Blush 'Glow'
- Sleek Round Lipgloss 'Strawberry'
- Trind Caring Colour Nail Lacquer 'CC135'
- Katy Perry 'Purr'
- Beyonce 'Heat Rush'
Mogelijk gemaakt door Blogger.
maandag 18 april 2011

30 Days Challenge #11 Iets wat me blij maakt.

Ik ben over het algemeen altijd wel erg vrolijk. Nou ja, zo gedraag ik me meestal. Heel vaak voel ik me ook echt naar, maar doe dan een beetje als het vrolijke, blije meisje. Maar word ik nou echt heel blij van?

Familie
Mijn familie betekent heel veel voor me. We hebben vaak bijeenkomsten enzo en dat maakt me altijd helemaal vrolijk. Als we op bezoek gaan bij familie dan ga ik daar met plezier heen en dat maakt me dus gewoon heel blij.

Vrienden
En natuurlijk mijn vrienden. Ze weten me altijd op te vrolijken als ik verdrietig ben en ze leven vaak erg met me mee. Dat maakt me ook erg blij.

Dansen
Als er iets is wat ik graag doe dan is dat dansen. In wat voor slecht humeur ik ook ben, als ik ga dansen word ik blij. Ik vergeet alles en ga helemaal erin mee. Dat is echt iets wat ik nooit, maar dan ook nooit zou kunnen missen in mijn leven.

Zingen
Ook al kan ik het niet, ik zing graag en dat is ook iets wat mij erg blij maakt.

Muziek
Hiervoor zie je al allemaal punten die over muziek gaan. Maar ook gewoon luisteren naar muziek maakt mij ontzettend blij. Ik hou van alles soorten stijlen, behalve klassiek en opera, haha.

Musicals
En natuurlijk, hoe kan het ook anders, Musicals! Als ik naar een musical ben geweest word ik echt zo vrolijk. Ik krijg een heel vrolijk gevoel, de liedjes blijven in mijn hoofd hangen en de rest van de week denk ik alleen maar aan die musical. Dat is zo'n heerlijk gevoel!

Complimentjes
En stiekem vind denk ik iedereen het wel leuk om complimentjes te krijgen. Complimentjes over je haar, make-up, outfit, schoenen, figuur, toetsen die je gemaakt hebt, en ga zo maar door.

Waar worden jullie nou echt blij van?

1 reacties:

Carola zei

Ik denk dat iedereen wel blij/vrolijk wordt van complimentjes :)

Ik word blij van voetbal, maar alleen als het goed gaat en ze winnen haha

Een reactie posten

Bloglovin.

Follow Knock Knock, This is me!

Twitter.

Volg me op twitter! Follow RomyMBCL on Twitter

Formspring.


Blog Archive