Wishlist 2012

Movies
- You Again
- Letters To Juliet
- The Vampire Diaries Season 1
- The Vampire Diaries Season 2
- What A Girl Wants
- Easy A
- The Notebook
- Honey
- Glee - The Concert movie.

CD's
- Roon Staal - Journey
- Demi Lovato - Unbroken
- Jessie J - Who Are You
- Martina mcBride - Shine

Books
- Verraden - P.C. Cast
- Uitverkoren - P.C. Cast
- Ontembaar - P.C. Cast
- Style - Lauren Conrad
- It's Not How Good You Are, It's How Good You Want To be.

Beauty
- 120 Eyeshadow Palette
- Sugarpill Pressed 4 Colour Palette 'Sweetheart'
- Too Faced 'Romantic Eye' Palette
- TBS Shimmer Cube 'Bunch of Violets'
- Beautyblender
- NYX Rouge Cream Blush 'Glow'
- Sleek Round Lipgloss 'Strawberry'
- Trind Caring Colour Nail Lacquer 'CC135'
- Katy Perry 'Purr'
- Beyonce 'Heat Rush'
Mogelijk gemaakt door Blogger.
donderdag 14 april 2011

30 Days Challenge #8 Mijn werk

Vandaag een artikel over mijn werk. Wat doe ik nou eigenlijk voor werk?

Ik werk sinds de kerstvakantie bij de Albert Heijn als vakkenvuller. Toen ik daar begon kende ik echt helemaal niemand en ik was echt ongelukkig. Elke keer was ik 2 uur langer bezig en ik was altijd te laat klaar. Ze gaven alleen maar commentaar en ik voelde me echt vreselijk. Elke week zag ik er tegenop om te gaan werken. Ik had de avonden ervoor zelfs altijd huilbuien, omdat ik gewoon echt niet wilde.

Mijn moeder zei toen: 'Maak een keuze voor jezelf. Word je er echt gelukkiger van om daar te werken?' Maar ik had het geld nodig. Het blijkt dus zo te zijn dat de Albert Heijn sowieso snellere mensen nodig heeft. Je moet hier voor een bepaalde tijd klaar zijn met alles wat je moet doen. En het is meestal best veel. Ik had dat werk nooit gedaan, dus ik had hier geen ervaring mee. En toen ik hoorde dat ze in andere supermarkten gewoon moesten doen tot wat ze konden doen, wilde ik eigenlijk heel graag daar gaan werken.

Dus ik kwam op mijn werk en met lood in mijn schoenen ben ik naar mijn teamleider toegelopen en heb opgebiecht dat ik wilde stoppen, omdat ik het gevoel had dat ik hun dwars zat. Maar tot mijn grote opluchting reageerde ze heel rustig en ze had er veel begrip voor dat ik dit durfde te zeggen. Ze vertelde dat we het ook anders konden proberen en dat het misschien handiger was als ik de eerste tijd samen werd gezet met iemand. We hebben het geprobeerd en dit gaat zoveel beter!

Ik ben sneller geworden, ik heb vrienden gemaakt daar en ik kan alles eindelijk vinden. Ik heb mijn plekje gevonden en ik sta nu ook wel eens alleen. Als ik dan op mijn werk kom en ik zie dat ik alleen sta krijg ik altijd een soort van brok in mijn keel. En soms heb ik echt zo'n bui dat ik zin heb om heel hard te gaan huilen. Dat alles omdat ik bang ben dat er weer hetzelfde gebeurd als aan het begin. Maar ik zet me er dan toch doorheen en ik kan nu alles gewoon op tijd afkrijgen. Soms moeten mensen me nog helpen, maar iedereen zit dat ik beter ben geworden. Erg fijn dat al deze mensen achter me staan!

3 reacties:

Angélique zei

Goed geschreven

Lieke zei

Jeetje, wat herken ik dit zeg! Ik werk als afwasser maar ik kan niet zo goed tegen de drukte...
Ik zie nu al op tegen Pasen omdat ik zo bang ben dat het druk word en ik ben er zelfs nu al misselijk voor enzo...

Céleste zei

Ik heb ook bij de Albert Heijn gewerkt, ik vond het vreselijk :( Ik was toen 16 jaar, (ben nu 26) Jaaaaa, de jaren gaan tellen hahaha... Ik ben er toen wel weg gegaan, ik wilde een eigen bedrijf opzetten als designer :) Maar erg goed van je dat je door zet!!!!

Een reactie posten

Bloglovin.

Follow Knock Knock, This is me!

Twitter.

Volg me op twitter! Follow RomyMBCL on Twitter

Formspring.


Blog Archive