Wishlist 2012

Movies
- You Again
- Letters To Juliet
- The Vampire Diaries Season 1
- The Vampire Diaries Season 2
- What A Girl Wants
- Easy A
- The Notebook
- Honey
- Glee - The Concert movie.

CD's
- Roon Staal - Journey
- Demi Lovato - Unbroken
- Jessie J - Who Are You
- Martina mcBride - Shine

Books
- Verraden - P.C. Cast
- Uitverkoren - P.C. Cast
- Ontembaar - P.C. Cast
- Style - Lauren Conrad
- It's Not How Good You Are, It's How Good You Want To be.

Beauty
- 120 Eyeshadow Palette
- Sugarpill Pressed 4 Colour Palette 'Sweetheart'
- Too Faced 'Romantic Eye' Palette
- TBS Shimmer Cube 'Bunch of Violets'
- Beautyblender
- NYX Rouge Cream Blush 'Glow'
- Sleek Round Lipgloss 'Strawberry'
- Trind Caring Colour Nail Lacquer 'CC135'
- Katy Perry 'Purr'
- Beyonce 'Heat Rush'
Mogelijk gemaakt door Blogger.
donderdag 4 april 2013

Personal: How's life?


Een lange tijd geleden postte ik hier mijn laatste artikel. Een maand en één dag verder verschijnt er weer een teken van leven van mijn kant af! Reden: Druk, druk, druk! Ik heb het vervelende karakter dat ik het altijd voor elkaar krijg mezelf zo hard in de nesten te werken. Op dit moment is dat ook het geval. Ik heb het druk met school, rijlessen, optredens, school, school en nog een school. Het is gewoon niet leuk meer. 

Mijn examen nadert en ik heb echt het meest slechte rapport van de hele school. Mijn school-examencijfers zijn vreselijk. Ik weet niet hoe ik het voor elkaar krijg, maar in de les snap ik alles en op examens faal ik keihard. Deze week heb ik mijn laatste examenweek voor mijn Centraal Examen en ook deze verpest ik weer. Niemand heeft er vertrouwen in dat ik het ga halen en vreemd genoeg is dat de reden, waardoor ik zelf meer geloof dat ik het juist wel ga halen. Ik zeg het zo vaak tegen mezelf: 'Je gaat het niet halen. Romy, waar doe je je best nog voor.' Daarna weet ik het voor elkaar te krijgen om mezelf weer te laten geloven dat als ik het echt wil, ik het ook voor elkaar krijg ook! Misschien is dat een teken? Ik weet het niet, maar ik geef niet op tot de laatste minuut!

Ik ben echt al aan het uitkijken naar het moment dat de examens over zijn, ik 3 à 4 dagen daarna het vliegtuig pak met mijn vrienden en lekker naar Blanes ga! Ik kan niet wachten!

Liefs, Romy.

P.S. Ik weet dat mijn site het niet meer doet via 'tk', als ik dit wil veranderen, ben ik weer ontzettend lang bezig met alles veranderen en na mijn examens en vakantie wil ik over gaan op mijn eigen domein. Ik laat het voor wat het is en ik ben vanaf nu alleen nog maar te vinden op http://knockknockthisisme.blogspot.com

Bloglovin.

Follow Knock Knock, This is me!

Twitter.

Volg me op twitter! Follow RomyMBCL on Twitter

Formspring.


Blog Archive