Wishlist 2012

Movies
- You Again
- Letters To Juliet
- The Vampire Diaries Season 1
- The Vampire Diaries Season 2
- What A Girl Wants
- Easy A
- The Notebook
- Honey
- Glee - The Concert movie.

CD's
- Roon Staal - Journey
- Demi Lovato - Unbroken
- Jessie J - Who Are You
- Martina mcBride - Shine

Books
- Verraden - P.C. Cast
- Uitverkoren - P.C. Cast
- Ontembaar - P.C. Cast
- Style - Lauren Conrad
- It's Not How Good You Are, It's How Good You Want To be.

Beauty
- 120 Eyeshadow Palette
- Sugarpill Pressed 4 Colour Palette 'Sweetheart'
- Too Faced 'Romantic Eye' Palette
- TBS Shimmer Cube 'Bunch of Violets'
- Beautyblender
- NYX Rouge Cream Blush 'Glow'
- Sleek Round Lipgloss 'Strawberry'
- Trind Caring Colour Nail Lacquer 'CC135'
- Katy Perry 'Purr'
- Beyonce 'Heat Rush'
Mogelijk gemaakt door Blogger.
vrijdag 11 januari 2013

Personal: Exams!


Jullie zullen wel merken dat het de afgelopen tijd een beetje stil is op Knock Knock This Is Me. Dat klopt, want zoals velen van jullie heb ik volgende week een examenweek!

Sommigen van jullie weten het misschien wel, dat ik een maand of twee geleden er helemaal doorheen zat. Ik  had mijn eerste examentoetsen van dit jaar ontzettend slecht gemaakt. Nee, niet een klein beetje slecht... Overal had ik een onvoldoende voor. Geen lichte onvoldoendes, maar letterlijk 2'en... Ik was doodziek en ben door gegaan. Die weken daarna had ik de moed eigenlijk al opgegeven. Ik ga nooit meer slagen dit jaar! Dat was het enige wat ik dacht en ik kon elk moment van de dag heel hard janken. Maar toen besefte ik me dat ik door moet gaan. Ik moet het kunnen! Ik ben begonnen met leren en ik hoop dat deze toetsweek goed gaat. Het moet, want anders kan ik het echt schudden. Ik ben keihard aan de bak gegaan en er zijn honderden momenten dat ik weer wil opgeven, maar gelukkig weet ik mezelf steeds weer moed in te spreken. Ik hoop dat deze toetsweek goed gaat komen, maar dat betekent wel dat ik niet zoveel blog aankomende weken. Hopelijk begrijpen jullie dat!

Iedereen die ook toetsweken heeft: Heel veel succes! Jullie kunnen het!

Liefs, Romy.

Bloglovin.

Follow Knock Knock, This is me!

Twitter.

Volg me op twitter! Follow RomyMBCL on Twitter

Formspring.


Blog Archive