Wishlist 2012

Movies
- You Again
- Letters To Juliet
- The Vampire Diaries Season 1
- The Vampire Diaries Season 2
- What A Girl Wants
- Easy A
- The Notebook
- Honey
- Glee - The Concert movie.

CD's
- Roon Staal - Journey
- Demi Lovato - Unbroken
- Jessie J - Who Are You
- Martina mcBride - Shine

Books
- Verraden - P.C. Cast
- Uitverkoren - P.C. Cast
- Ontembaar - P.C. Cast
- Style - Lauren Conrad
- It's Not How Good You Are, It's How Good You Want To be.

Beauty
- 120 Eyeshadow Palette
- Sugarpill Pressed 4 Colour Palette 'Sweetheart'
- Too Faced 'Romantic Eye' Palette
- TBS Shimmer Cube 'Bunch of Violets'
- Beautyblender
- NYX Rouge Cream Blush 'Glow'
- Sleek Round Lipgloss 'Strawberry'
- Trind Caring Colour Nail Lacquer 'CC135'
- Katy Perry 'Purr'
- Beyonce 'Heat Rush'
Mogelijk gemaakt door Blogger.
donderdag 1 november 2012

My Life in Pictures: October.

Vandaag is de maand November alweer begonnen! De tijd gaat zo ontzettend snel! Ik kan gewoon bijna niet gelove dat over een week of twee Sinterklaas weer naar Nederland komt en daarna de kerstboom weer opgezet mag worden en eigenlijk 2012 alweer bijna om is. Het leek wel gisteren dat het nieuwe jaar begon en ik een enorm schema met goede voornemens had gemaakt.
 
Oktober was een voor mij wat rustigere maand in vergelijking met het afgelopen jaar. Ik moest van mezelf wat tijd voor mezelf nemen, aangezien ik de afgelopen maanden zoveel slaaptekort had en ook flink oververmoeid. Ik leefde deze maand vooral 's nachts, dus veel foto's met het licht van mijn kamer enzo, haha.
 
Alles te verliezen van Esther Verhoef uitgelezen. Dit boek moesten we voor school lezen en in de bibliotheek was alleen nog maar het XL letterboek te vinden. Ik haat lezen met grote letters en dit was voor mij echt nauwelijks te doen, haha. Daarbij was dit boek een grote tegenvaller, aangezien ik hele goede boeken van Esther Verhoef gewend ben. Jammer!

Tessa is vorig jaar geslaagd en studeerd nu in Amsterdam. Ik zit nog steeds op de Middelbare school en helaas, ik mis haar wel een beetje. We maakten een afspraak dat we regelmatig met elkaar zouden afspreken, zodat de vriendschap niet zou verwateren, dus we zijn eventjes gezellig in Utrecht een patatje gaan eten, hihi.

Hallo, knalroze pyjamabroek! Stond zo lekker fel en ik werd er toch wel erg vrolijk van, hoor!

Ik kreeg de dvd van mijn dansshow van afgelopen jaar en ik merkte toen pas dat aan het begin van mijn optreden deze dia werd laten zien. Ik wil van die foto eigenlijk wel het origineel hebben! Nog even mailen naar mijn dansschool, dan! Het is best een leuke foto geworden namelijk!

Economieles. Ik hou niet van economie. Ik ben er totaal niet goed in en ik sta ook een 4,5 gemiddeld op mijn examenlijst tot nu toe. Deze moet echt omhoog, dus ik moest even goed gaan werken. Ik kwam alleen niet verder dan één regel...

's Avonds het One Direction tijdschrift van de Tina lezen, haha. Allemaal informatie die ik als groot fan - zijnde al wist, natuurlijk, maar ik ben verliefd op de poster die erin zit!

Ik had papa een softijsje beloofd, dus ik kon het niet laten er ook eentje voor mezelf mee te nemen. Een beetje geplet aan de bovenkant, haha. Maar het is zo goddelijk lekker, he!

Met Lisa naar Scheveningen en ik kan Utrecht Centraal niet verlaten zonder... Starbucks! Dat is iedereen wel van mij verwend dat ik altijd naar de Starbucks moet, haha. Een heerlijke Vanilla Latte en een stukje Cheesecake.

Cheesecake in de trein opeten. Het was een niet zo groot stukje gelukkig, want ik kreeg hier al nauwelijks de helft van op. Hij was wel heel lekker, maar heel machtig!

We gingen naar Wicked. Ja, alweer... Ik had me zo verheugd op het feit dat Willemijn Verkaik Elphaba zou spelen en hoopte super erg op Ferry Doedens. Maar nee hoor, op het laatste moment veranderd alles en ik krijg hele andere mensen die ik allemaal nog nooit had gezien, wat het eigenlijk uiteindelijk wel weer leuk maakte. Keet! was erg goed, Suzanne had ondanks een paar keer een overslaande stem wel een goed geluid, maar van die Kelvin weet ik nog steeds niet zo goed wat ik ervan moet denken... Hij verknalde de eerste akte en de tweede akte was hij weer heel goed... Hmm... Eén van de mindere shows, ben ik bang.

Het doek. We hadden hele goede plekken, totdat.... er een man van drie meter lang voor me ging zitten en ik op de schoot van degene naast me moest gaan liggen om het te kunnen zien... Sorry Lisa!

Mega Ontbijt! Jeetje, ik zat al vol na het bakje fruit met yoghurt... Die broodjes heb ik uiteindelijk niet meer opgegeten, haha.

Appeltaartje van de supermarkt. Best te eten, eigenlijk.

Oepsie, veel food-foto's, hihi. Een broodje Mario in Utrecht gehaald met Tessa. Ik hou van broodjes Mario! Alleen zijn ze zo groot...


Het doek van Aspects of Love. De musical waar we toen heen gingen. Het was een leuke musical, maar hij was zo apart. Het verhaal klopte gewoon ergens helemaal niet...

Toen ik thuis kwam had ik zulk ontzettend pluizig haar! Echt niet normaal. Ik moest er eventjes een foto van maken. Ik heb het over het algemeen wel al heel snel, maar dit was echt extreem! Op deze foto kan je trouwens ook heel goed zien hoe moe ik was. Mijn wallen zijn extreem diep.

Qureo's! Ik was met Tessa naar Walibi Halloween en ik vind dit toch altijd zo lekker daar, he. Ik kan dat kraampje nou gewoon niet voorbij lopen. Een aardappel met kruiden. Yum Yum!

's Avonds in Walibi. Yay, ik hou van Walibi Halloween! Alleen moet het niet zo druk zijn... We zijn op het gegeven moment maar ergens gaan zitten, haha.

Mama kookte rijst met verschillende soorten kip en rundvlees en eitjes. Het waren nieuwe recepten, maar vond het zelf niet zo geslaagd. Oh ja, ik had niet zoveel zin in groenten, zoals je ziet aan mijn twee sperziebonen en stukje komkommer.

Planning... Oh man, toetsweek is coming!

Warme chocolademelk! Heerlijk tijdens het leren!

Ik kreeg mijn oefenbetoog terug, waarvan ik dacht dat ik hem heel slecht had gemaakt. Ik had echt een nauwelijks verbeterd blaadje teruggekregen en er stond 'goed' op. Ik was wel even heel trots en mijn Nederlands lerares gaf me een lief complimentje over mijn schrijfstijl. Dat is toch altijd wel even fijn om te horen!

En weer verder aan duits... Ik had voor deze toets trouwens een 5,3. Echt, ik haat leren...

Op woensdag zijn we altijd pas om 17:00 uit en dan is dit het fietsenrek... Dit kunnen ze toch niet maken? Ik voelde me aardig depressief daarna haha.

Onderweg naar.... Je raad het al, toch? Juist! School!

Eten met papa en broertje bij de MacDonalds. Ik hou van de wraps daar en tja... eeh... ik had honger en kreeg dit niet eens op!

Deel 1 van mijn ebay-bestelling! Seventeen Magazine met One Direction! Ik moest hem gewoon hebben!

Een week later kwam ook deel 2, hihi. Het Fabulous Magazine met... One Direction!
 
Hoe was jullie maand Oktober?
 
Liefs, Romy.


Bloglovin.

Follow Knock Knock, This is me!

Twitter.

Volg me op twitter! Follow RomyMBCL on Twitter

Formspring.


Blog Archive