Wishlist 2012

Movies
- You Again
- Letters To Juliet
- The Vampire Diaries Season 1
- The Vampire Diaries Season 2
- What A Girl Wants
- Easy A
- The Notebook
- Honey
- Glee - The Concert movie.

CD's
- Roon Staal - Journey
- Demi Lovato - Unbroken
- Jessie J - Who Are You
- Martina mcBride - Shine

Books
- Verraden - P.C. Cast
- Uitverkoren - P.C. Cast
- Ontembaar - P.C. Cast
- Style - Lauren Conrad
- It's Not How Good You Are, It's How Good You Want To be.

Beauty
- 120 Eyeshadow Palette
- Sugarpill Pressed 4 Colour Palette 'Sweetheart'
- Too Faced 'Romantic Eye' Palette
- TBS Shimmer Cube 'Bunch of Violets'
- Beautyblender
- NYX Rouge Cream Blush 'Glow'
- Sleek Round Lipgloss 'Strawberry'
- Trind Caring Colour Nail Lacquer 'CC135'
- Katy Perry 'Purr'
- Beyonce 'Heat Rush'
Mogelijk gemaakt door Blogger.
maandag 26 november 2012

Bucket List: #2

Vandaag ga ik jullie weer een aantal punten op mijn Bucket List te laten zien! Mijn lijst bestaat uit duizenden dingen die ik nog wil doen en bij de punten waar ik zelf aan mee kan werken om het te laten gebeuren, wil ik het ook zeker weten laten gebeuren!
 
Een beetje cliché, maar toch wel waar. Ik ben een enorme dromer en ik heb er dan ook echt honderden. Ik wil van alles en ik geloof er dan ook sterk in dat als ik hard vecht voor mijn dromen dat ze ook kunnen uitkomen. Ik heb dat ooit tegen mezelf gezegd om zo kracht uit mezelf te kunnen halen en ben er steeds meer in gaan geloven.

Ik ga niet zo vaak naar het buitenland. Hooguit een weekend met mijn moeder, maar dat is meestal toch weer geregeld door haar werk en ik doe maar wat me gezegd wordt. Het lijkt me zo gaaf om met vrienden op vakantie te gaan of een citytrip te gaan maken! Ik hoop dat echt een aantal keer te gaan doen!

Ik heb ooit in de zee gezwommen, terwijl het ijskoud was. Maar nog nooit in de regen. Dat lijkt me nou wel echt een mooi gevoel. Geen idee waarom, maar het trekt me wel!

Ik vind de piano een van de mooiste instrumenten die er zijn. De klanken zijn mooi en zacht en ik probeer mezelf telkens iets aan te leren, maar heb er de tijd niet voor. Ik oefen op mijn keyboard, maar hoop ooit een echte piano te kunnen kopen, waarop ik verder kan leren.

Hmmm, mag ik huilen? Ik wilde zo graag kaarten voor het One Direction concert in mei, maar werd net toen ik aan de beurt was van de site afgegooid. Ik kon wel huilen! Daarna ben ik nog op marktplaats wezen zoeken en ben toen flink opgelicht en 50 euro kwijtgeraakt. Ik weet dat velen fans geen kaarten hebben, maar toch hoop ik stiekem ergens dat ik echt nog kan en anders volgende keer. Maar ik moet en zal een keer gaan!

Deze klinkt misschien nogal apart. Veel mensen zeggen dit en menen het niet of willen graag horen dat ze er fantastisch uitzien. Ik ben iemand die altijd onzeker is geweest over zichzelf en dat is nooit helemaal weggegaan. Ik was vroeger veels te dik en werd vaak uitgescholden en gepest met het feit dat ik nou niet bepaald het mooiste meisje was. Ik heb me daar vaak onzeker over gevoeld. Hoewel het nu aan het weggaan is, komen soms die onzekerheden weer terug. Dat is af en toe, maar toch redelijk vaak. Vooral wanneer ik dingen moet doen waar iets van afhangt. Een faalangst die ik heb opgebouwd. Ik probeer er telkens doorheen te komen en dat lukt me elke keer ook wel, maar ik hoop later er niet meer doorheen te hoeven en dat ik in één keer zoiets heb van: Ik kan dit!
 
Welke van deze punten op mijn Bucket List passen bij jou en waarom?
 
Liefs, Romy.


Bloglovin.

Follow Knock Knock, This is me!

Twitter.

Volg me op twitter! Follow RomyMBCL on Twitter

Formspring.


Blog Archive