Wishlist 2012

Movies
- You Again
- Letters To Juliet
- The Vampire Diaries Season 1
- The Vampire Diaries Season 2
- What A Girl Wants
- Easy A
- The Notebook
- Honey
- Glee - The Concert movie.

CD's
- Roon Staal - Journey
- Demi Lovato - Unbroken
- Jessie J - Who Are You
- Martina mcBride - Shine

Books
- Verraden - P.C. Cast
- Uitverkoren - P.C. Cast
- Ontembaar - P.C. Cast
- Style - Lauren Conrad
- It's Not How Good You Are, It's How Good You Want To be.

Beauty
- 120 Eyeshadow Palette
- Sugarpill Pressed 4 Colour Palette 'Sweetheart'
- Too Faced 'Romantic Eye' Palette
- TBS Shimmer Cube 'Bunch of Violets'
- Beautyblender
- NYX Rouge Cream Blush 'Glow'
- Sleek Round Lipgloss 'Strawberry'
- Trind Caring Colour Nail Lacquer 'CC135'
- Katy Perry 'Purr'
- Beyonce 'Heat Rush'
Mogelijk gemaakt door Blogger.
zondag 14 oktober 2012

New in: Parfum, Body Mist & MAC lipstick!



 
Zoals jullie van de week al zagen ben ik met mijn moeder wezen shoppen. Ik heb daarnaast ook nog wat andere beautyspullen gekocht. Ik had met mijn verjaardag bonnen en cadeaukaarten gekregen. Dat is eigenlijk de reden waarom we gingen shoppen. Ik wist eigenlijk precies wat ik wilde hebben, dus het was niet moeilijk.
 
Ten eerste had ik twee bonnen van €10 voor de Kijkshop. Ik ben naar binnen geweest en zag het geurtje van Mariah Carey. Het zag er zo schattig uit dat ik hem eigenlijk mee moest nemen. Dit kostte €10, dus ik had nog €10 over en die gaf ik aan mijn moeder, want die had ook een lekker luchtje gezien. Deze parfum ruikt zo lekker zoet!
 
Bij The Body Shop kon ik in de maand van mijn verjaardag een cadeautje ophalen van €10 dankzij mijn Love Your Body - Card. Ik liep meteen naar de Body Mists toe, want daar ben ik al heel lang heel benieuwd naar! Ik moest wel even moeilijk doen met welke ik nou wilde hebben, want ze waren allemaal zo ontzettend lekker! Dus na een kwartier kon ik eindelijk mijn keuze maken en heb ik op aanraden van mijn mama voor de Japanese Cherry Blossom gekozen. Ik hoefde er dus uiteindelijk maar €2 voor betalen! Hoe goedkoop is dat!?
 
Ook had ik een cadeaukaart gekregen voor de Douglas. Toen ik die kreeg wist ik het eigenlijk al meteen: Dat wordt een nieuw product van MAC! Dus bij de Douglas heb ik meerdere roze kleuren uitgeprobeerd, aangezien ik er nog eentje wilde hebben. Ik heb denk ik wel vijf verschillende kleuren opgedaan en heb uiteindelijk voor deze roze gekozen, genaamd 'Lovelorn'. Ik ben hier zo blij mee. Het is mijn tweede product van MAC en ben gewoon superverliefd op het merk!
 
Liefs, Romy.


Bloglovin.

Follow Knock Knock, This is me!

Twitter.

Volg me op twitter! Follow RomyMBCL on Twitter

Formspring.


Blog Archive