Wishlist 2012

Movies
- You Again
- Letters To Juliet
- The Vampire Diaries Season 1
- The Vampire Diaries Season 2
- What A Girl Wants
- Easy A
- The Notebook
- Honey
- Glee - The Concert movie.

CD's
- Roon Staal - Journey
- Demi Lovato - Unbroken
- Jessie J - Who Are You
- Martina mcBride - Shine

Books
- Verraden - P.C. Cast
- Uitverkoren - P.C. Cast
- Ontembaar - P.C. Cast
- Style - Lauren Conrad
- It's Not How Good You Are, It's How Good You Want To be.

Beauty
- 120 Eyeshadow Palette
- Sugarpill Pressed 4 Colour Palette 'Sweetheart'
- Too Faced 'Romantic Eye' Palette
- TBS Shimmer Cube 'Bunch of Violets'
- Beautyblender
- NYX Rouge Cream Blush 'Glow'
- Sleek Round Lipgloss 'Strawberry'
- Trind Caring Colour Nail Lacquer 'CC135'
- Katy Perry 'Purr'
- Beyonce 'Heat Rush'
Mogelijk gemaakt door Blogger.
zaterdag 6 oktober 2012

I'm back!

 
Ik meldde jullie al dat ik getroffen was door een virus. Ik heb zo ontzettend gebaald de afgelopen twee dagen! Ik kon niets op mijn computer doen en heb alles op mijn Ipad moeten doen. Gelukkig kwam een jongen uit mijn klas even langs gisteren om me uit de brand te helpen. Na een hele middag en avond zwoegen om het virus uit mijn pc te krijgen is het eindelijk gelukt! Ik ben volledig beveiligd en ik heb geen enkel virus meer op mijn computer. Ook heb ik al mijn bestanden terug gekregen, waar ik superblij mee ben. Dat is wel iets waar ik het meest voor vreeste. Al mijn foto's en examenbestanden die misschien wel weg zouden zijn! Vooral mijn foto's zijn voor mij heel belangrijk. Klinkt misschien vreemd, maar dit zijn momentopnames die ik koester. Het zijn dingen die me laten zien hoe blij ik met mijn leven ben! Dus ik ben ontzettend blij en ben weer terug. Hopelijk staan er vanaf morgen weer nieuwe artikelen!
 
Liefs, Romy.

Bloglovin.

Follow Knock Knock, This is me!

Twitter.

Volg me op twitter! Follow RomyMBCL on Twitter

Formspring.


Blog Archive