Wishlist 2012

Movies
- You Again
- Letters To Juliet
- The Vampire Diaries Season 1
- The Vampire Diaries Season 2
- What A Girl Wants
- Easy A
- The Notebook
- Honey
- Glee - The Concert movie.

CD's
- Roon Staal - Journey
- Demi Lovato - Unbroken
- Jessie J - Who Are You
- Martina mcBride - Shine

Books
- Verraden - P.C. Cast
- Uitverkoren - P.C. Cast
- Ontembaar - P.C. Cast
- Style - Lauren Conrad
- It's Not How Good You Are, It's How Good You Want To be.

Beauty
- 120 Eyeshadow Palette
- Sugarpill Pressed 4 Colour Palette 'Sweetheart'
- Too Faced 'Romantic Eye' Palette
- TBS Shimmer Cube 'Bunch of Violets'
- Beautyblender
- NYX Rouge Cream Blush 'Glow'
- Sleek Round Lipgloss 'Strawberry'
- Trind Caring Colour Nail Lacquer 'CC135'
- Katy Perry 'Purr'
- Beyonce 'Heat Rush'
Mogelijk gemaakt door Blogger.
dinsdag 30 oktober 2012

Celebrity Photo Challenge: #8 Your favorite Disney Stars.

 
Oeh, hard one! Ik heb er eigenlijk twee. Ik ben altijd al fan geweest van Demi Lovato. Vanaf de film Camp Rock was ik helemaal weg van haar, haha. Ik weet niet waarom, maar ze was zo lekker haar zelf en altijd vrolijk. Van haar glimlach werd je zelf ook gewoon heel vrolijk. Haar leven leek helemaal perfect, totdat de wereld erachter kwam dat dat allemaal eigenlijk niet waar was en ze doodongelukkig was. Maar sinds haar Comeback ben ik helemaal fan van haar. Ze is zo sterk teruggekomen en misschien was dit niet één van mijn favoriete Disneysterren vanwege haar series en films, maar wel van het respect dat ze verdiend! Daarbij is ze nu echt helemaal geweldig als jury bij de X Factor, hihi.
 
Daarbij ben ik als klein meisje fan geweest van Brenda Song, ook wel bekend als London Tipton in Zac en Cody! She is too lovely. Ze speelt echt heel goed een bitch en laatst zag ik een ander iets van haar en daar was ze zo anders! Echt heel apart om te zien. Ze is een retegoede actrice en verdiend daarom dit plaatsje ook bij mij!
 
Wie zijn jullie favoriete Disney-sterren?
 
Liefs, Romy.

Bloglovin.

Follow Knock Knock, This is me!

Twitter.

Volg me op twitter! Follow RomyMBCL on Twitter

Formspring.


Blog Archive