Wishlist 2012

Movies
- You Again
- Letters To Juliet
- The Vampire Diaries Season 1
- The Vampire Diaries Season 2
- What A Girl Wants
- Easy A
- The Notebook
- Honey
- Glee - The Concert movie.

CD's
- Roon Staal - Journey
- Demi Lovato - Unbroken
- Jessie J - Who Are You
- Martina mcBride - Shine

Books
- Verraden - P.C. Cast
- Uitverkoren - P.C. Cast
- Ontembaar - P.C. Cast
- Style - Lauren Conrad
- It's Not How Good You Are, It's How Good You Want To be.

Beauty
- 120 Eyeshadow Palette
- Sugarpill Pressed 4 Colour Palette 'Sweetheart'
- Too Faced 'Romantic Eye' Palette
- TBS Shimmer Cube 'Bunch of Violets'
- Beautyblender
- NYX Rouge Cream Blush 'Glow'
- Sleek Round Lipgloss 'Strawberry'
- Trind Caring Colour Nail Lacquer 'CC135'
- Katy Perry 'Purr'
- Beyonce 'Heat Rush'
Mogelijk gemaakt door Blogger.
zaterdag 15 september 2012

Party Rockin'!

 
Yeah, vandaag is het begin van 3 ontzettend leuke dagen! Maandag ben ik namelijk jarig en dat wilde ik dit jaar eens uitgebreid gaan vieren! Normaal ben ik het type dat thuis een verjaardag viert met familie en een paar vriendinnen uitnodigd op dezelfde dag, maar ik vond het tijd dat daar eens verandering in moest gaan komen. Vandaag heb ik, ondanks het feit dat ik een repetitie heb (waar ik dan ook weer ontzettend veel zin in heb), enorm veel te regelen en te doen. Gisteren hebben we al met veel regen en wind een partytent op moeten zetten en dat ging echt helemaal mis, haha. Toen die eindelijk stond hadden we overal statafels vandaan gehaald en boxen en muziek geinstalleerd. Ook de koelkast is al aangesloten. Vandaag moeten we alleen nog een aantal dingetjes doen, zoals de hapjes en mijn kamer. Om 20:00 begint mijn feestje met allemaal vrienden en vriendinnen. Ik wilde het niet té groots aanpakken, maar ook niet heel klein. Er komen ongeveer 30 personen en dat gaat zeker weten leuk worden! Mensen uit mijn oude klas die nu allemaal al van school af zijn, mensen van dit jaar uit mijn klas, mijn lieve dansgroepje en nog een goede vriendin. Een en al liefde! Het feestje duurt tot 01:00, daarna moet ik nog van alles opruimen en de volgende dag om 09:00 weer opstaan voor het volgende: namelijk mijn familiefeestje.
Dit doe ik elk jaar en vind het altijd heerlijk dat ik sommige mensen op die dag kan zien, aangezien ik ze verder nooit spreek! Gezellig kletsen, kletsen, kletsen en te horen krijgen dat je o zo groot bent geworden, terwijl je geen cm bent gegroeid in de lengte of breedte. Ik denk alleen dat ik dit jaar een beetje moe zou zijn op die dag.
De volgende dag ben ik dan ook echt jarig. Het hoort een normale schooldag te zijn, maar wij gaan met onze tekengroep naar de dierentuin om daar dieren na te gaan schetsen. Joepie! Ik ga dit jaar dus echt mijn familie ontmoeten op mijn verjaardag: de apen, olifanten en giraffen. We hebben met zijn allen besloten om er een gezellige dag van te gaan maken!
Wat gaan jullie dit weekend doen?
 
Liefs, Romy.


Bloglovin.

Follow Knock Knock, This is me!

Twitter.

Volg me op twitter! Follow RomyMBCL on Twitter

Formspring.


Blog Archive