Wishlist 2012

Movies
- You Again
- Letters To Juliet
- The Vampire Diaries Season 1
- The Vampire Diaries Season 2
- What A Girl Wants
- Easy A
- The Notebook
- Honey
- Glee - The Concert movie.

CD's
- Roon Staal - Journey
- Demi Lovato - Unbroken
- Jessie J - Who Are You
- Martina mcBride - Shine

Books
- Verraden - P.C. Cast
- Uitverkoren - P.C. Cast
- Ontembaar - P.C. Cast
- Style - Lauren Conrad
- It's Not How Good You Are, It's How Good You Want To be.

Beauty
- 120 Eyeshadow Palette
- Sugarpill Pressed 4 Colour Palette 'Sweetheart'
- Too Faced 'Romantic Eye' Palette
- TBS Shimmer Cube 'Bunch of Violets'
- Beautyblender
- NYX Rouge Cream Blush 'Glow'
- Sleek Round Lipgloss 'Strawberry'
- Trind Caring Colour Nail Lacquer 'CC135'
- Katy Perry 'Purr'
- Beyonce 'Heat Rush'
Mogelijk gemaakt door Blogger.
donderdag 5 juli 2012

My Life in Pictures - Maart, April & Mei 2012

Wauw, dat zijn veel maanden! Ik hoor het jullie al denken. Ik heb natuurlijk een hoop in te halen en dat ga ik ook zeker doen! De My Life in Pictures vond/vind ik altijd het leukst om te doen en ik heb de afgelopen 3 maanden zoveel leuke dingen gedaan die ik met jullie wil delen! Vandaar een kleine blik op de maanden Maart, April & Mei. De Juni-versie komt van de week online. Geniet eerst mee van de maanden daarvoor.

Hmmm, jammie! Pizza! Ik ging helpen bij de Bingo voor kleine kindjes op het werk van mijn moeder. We aten vooraf even wat in het gebouw en kregen heerlijke pizza's! Ze waren overigens wel echt heel vet, zoals je kan zien.

Naar de musical Kruimeltje! In het theater bij mij in de buurt werd deze gecanceld en we kregen gratis vervoer naar Amsterdam om het daar te bewonderen! Het was een erg leuke musical, maar helaas zaten er ontzettend veel kinderen in de zaal waarvoor het iets te lang duurde. De musial is overigens gestopt.

Een lekker bakje fruit is altijd welkom! Mijn ouders waren zo lief geweest om aan me te denken. Jammie! Ik ben ook helemaal verslaafd aan de blauwe bessen!

'Physical' zo heette de film waar een vriendin (Ellen) en ik een script en filmposter voor maakten. Het was een opdracht voor Beeldende Vorming en het was zo ontzettend leuk om te doen. Dit was ons logo.

Naar The Hunger Games met Veerle. We hebben met z'n tweeën even weggezwijmeld om Josh Hutcherson (Peeta). Ik kan me bijna niet voorstellen dat je deze film nog niet gezien hebt, maar zo niet: Deze film is zo goed!

Even op mijn favoriete plekje in het park. Een fijne plek om rustig na te denken en alles even op een rijtje te krijgen. Ik zit hier in de zomer best wel vaak. Als ik verdrietig of boos ben loop ik hier steeds vaker naartoe.

Even dollen bij Beeldende Vorming met onze onderdelen voor de filmposter.

Hihi, dit koekje leek wel op een hartje!

Ik hou van Marley. Dit lieve poesje is al 13 jaar in mijn leven en het is echt een lieverd. Echt geen schootkat, maar schrooit de hele dag om eten. We hebben haar ooit op straat gevonden en ze wilde gewoon niet meer bij ons weg. (& wij niet bij haar).

Paasontbijtje. Lekkere selfmade kaascroissantjes en een gebakken eitje. Moet je kijken hoe cute die eierwarmhouddingen zijn!

Met mijn broertje dollen bij mijn oma. Mijn oma is jarig op 1 april, dus meestal zijn we in het dichtstbijzijnde weekend bij haar te vinden om lekker te gourmetten en met goed weer te barbecuen. Supergezellig!

Twee nieuwe, schattige potjes. Jawel, Cupcakes! Ik had er al twee kleinere versies van, maar deze grote zijn ook heel leuk!

Eindproject die bijna af is. We hebben de meeste lol gehad, omdat die ogen niet bleven plakken. Die hebben we ongeveer een half uur vastgehouden uiteindelijk en onze vingers waren half meegeplakt.

Twee nieuwe programmaboeken om toe te voegen aan mijn collectie. Ik spaar de souvenirbrochures en programmaboeken van musicals waar ik heen ben geweest en deze twee had ik nog niet. Twee topmusicals waren dat!

Koninginnedag! Oranje tompoezen!

Een wazige foto van het eindgala. Ik heb expres de wazige foto gedaan, zodat niemand herkent wordt. Het was erg gezellig, ondanks dat ik niet in mijn eindjaar zat. Deze lieve mensen zijn 4 jaar in mijn hart geweest en ik zal ze nooit vergeten! Heb een ongelooflijk leuke tijd met ze gehad!

Dit is echt mijn liefde. Ik hou van deze groep en kan echt niet zonder ze. Dit is mijn Hiphop groep en met de meesten uit deze groep zit ik al 2 à 3 jaar opgescheept. Ze staan altijd klaar voor me en ik verheug me altijd op de maandagavonden!

Dagje Walibi met 2 lieve vriendinnen.

Shoppen! En ik kwam thuis met ontzettend veel kleren en het Naked 2 palette dat op dat moment in de aanbieding was! Helemaal gelukkig!

Ik ging voor de tweede keer naar Wicked. Deze musical is zo goed dat ik deze gewoon honderd keer kan zien! Die stem van Willemijn Verkaik (de groene heks) is echt onbeschrijflijk goed en het is een heel boeiend, magisch verhaal.

Goede plekken!

Naderhand nog eventjes naar het strand. Gezellig even zitten en uiteindelijk de schelpen in je broek hebben zitten, haha.

Taart voor mijn lieve danslerares, aangezien die jarig was. Ze vond het leuk en lekker!

Naar de musical Next To Normal. Een goede musical, maar erg zwaar. Iedereen kwam half depressief die zaal uit. Ik ben blij dat ik deze heb mogen zien!

Ik kreeg de nieuwe Ipad van mijn vader. Ben er nog steeds heel gelukkig mee!

Cupcake maker! Haha, het is eigenlijk wel een beetje valsspelen, maar soms is het gewoon heel handig!

Zo, een hele shitload aan foto's. Van de week verschijnt de Juni-versie en vanaf dan weer gewoon normale artikelen van mij!

Bloglovin.

Follow Knock Knock, This is me!

Twitter.

Volg me op twitter! Follow RomyMBCL on Twitter

Formspring.


Blog Archive