Wishlist 2012

Movies
- You Again
- Letters To Juliet
- The Vampire Diaries Season 1
- The Vampire Diaries Season 2
- What A Girl Wants
- Easy A
- The Notebook
- Honey
- Glee - The Concert movie.

CD's
- Roon Staal - Journey
- Demi Lovato - Unbroken
- Jessie J - Who Are You
- Martina mcBride - Shine

Books
- Verraden - P.C. Cast
- Uitverkoren - P.C. Cast
- Ontembaar - P.C. Cast
- Style - Lauren Conrad
- It's Not How Good You Are, It's How Good You Want To be.

Beauty
- 120 Eyeshadow Palette
- Sugarpill Pressed 4 Colour Palette 'Sweetheart'
- Too Faced 'Romantic Eye' Palette
- TBS Shimmer Cube 'Bunch of Violets'
- Beautyblender
- NYX Rouge Cream Blush 'Glow'
- Sleek Round Lipgloss 'Strawberry'
- Trind Caring Colour Nail Lacquer 'CC135'
- Katy Perry 'Purr'
- Beyonce 'Heat Rush'
Mogelijk gemaakt door Blogger.
vrijdag 13 januari 2012

Inspirational Quotes #1

Ik ben gek op Quotes! Vaak ben ik op zoek naar nieuwe. Dit vooral om mezelf op te beuren of mezelf ergens weer moed in te geven. Ik schrijf ze allemaal op in een boekje en ben van plan ook er een paar op mijn deur te gaan plakken. Op mijn deur hangt al een Quote uit de musical Mary Poppins: 'Alles kan als jij het laat gebeuren'. Vandaag laat ik jullie er een paar meer zien!

Deze quote klopt inderdaad. Iedereen wil maar mooi zijn en daar zijn ze altijd mee bezig, terwijl echt schoonheid (naar mijn mening) gewoon van binnen zit.

Deze vind ik heel belangrijk! Ik ben later liever gelukkig met een minder goede baan, dan ongelukkig met een goedbetaalde baan. Het moet iets zijn wat ik leuk vind en niet wat veel verdiend.

Ik weet dat het soms erg moeilijk is, maar het mooiste is als je elke dag geniet van wat je doet. Ik heb er zelf soms ook moeite mee. Bijvoorbeeld met school... Ik zit daar en het enige wat ik denk is: Ik wil naar huis... Terwijl sommige mensen gewoon een moord doen om naar school te mogen! Ik moet er van genieten zolang het nog kan.





Ik kan me zo druk maken om dingen die ik gedaan heb. Maar tja... het is gebeurd! Wat gebeurd is kan ik niet terugdraaien. Morgen weer een dag.

Als jij iets leuks maakt van alles wat je doet, maakt dat het meest gelukkig!

Mensen die altijd maar een mening hebben over mensen, terwijl ze je niet eens kennen. Ik word er zo moe van!

Je neemt iemand zoals die is. Als het je niet aanstaat? Ga om het hoekje staan en kijk me niet aan.


Dit zijn een paar Quotes uit de duizenden die ik in mijn bestanden heb staan. Wat vinden jullie nou een mooie quote?


Bloglovin.

Follow Knock Knock, This is me!

Twitter.

Volg me op twitter! Follow RomyMBCL on Twitter

Formspring.


Blog Archive