Wishlist 2012

Movies
- You Again
- Letters To Juliet
- The Vampire Diaries Season 1
- The Vampire Diaries Season 2
- What A Girl Wants
- Easy A
- The Notebook
- Honey
- Glee - The Concert movie.

CD's
- Roon Staal - Journey
- Demi Lovato - Unbroken
- Jessie J - Who Are You
- Martina mcBride - Shine

Books
- Verraden - P.C. Cast
- Uitverkoren - P.C. Cast
- Ontembaar - P.C. Cast
- Style - Lauren Conrad
- It's Not How Good You Are, It's How Good You Want To be.

Beauty
- 120 Eyeshadow Palette
- Sugarpill Pressed 4 Colour Palette 'Sweetheart'
- Too Faced 'Romantic Eye' Palette
- TBS Shimmer Cube 'Bunch of Violets'
- Beautyblender
- NYX Rouge Cream Blush 'Glow'
- Sleek Round Lipgloss 'Strawberry'
- Trind Caring Colour Nail Lacquer 'CC135'
- Katy Perry 'Purr'
- Beyonce 'Heat Rush'
Mogelijk gemaakt door Blogger.
maandag 12 december 2011

In love with my new bag!

Afgelopen zaterdag ging ik met mijn ouders naar de kerstmarkt in IJsselstein. Het was ontzettend gezellig en er waren redelijk wat kraampjes met leuke spulletjes. Mijn moeder is gek op sieraden, dus bij elke winkel waar sieraden in de etalage staan moet mijn moeder even kijken. Mijn moeder trok me mee een winkeltje in en ik zag meteen een tas liggen waar ik met slag verliefd op was:


De tas is zo leuk! De wit met grijze panterprint, waarop de rozen zo mooi uitkomen! De tas is apart en echt typisch mij. Ook zit er veel ruimte in. Ik kan er veel in kwijt, zonder dat de tas er 'volgepropt' uit ziet. Fantastisch! I'm in love!



Maar toen zag ik het prijskaartje... 40 euro! En dat geld kon ik dan net weer niet kwijt. Maar toen mijn broertje en ik verder vooruit liepen, stonden mijn ouders te smoezen. Daarna vroeg mijn vader of ik die tas wilde hebben van hem en we zijn meteen terug gegaan om hem te halen! Dankjewel, lieve papa!


Wat vinden jullie van mijn nieuwe tas?

Bloglovin.

Follow Knock Knock, This is me!

Twitter.

Volg me op twitter! Follow RomyMBCL on Twitter

Formspring.


Blog Archive