Wishlist 2012

Movies
- You Again
- Letters To Juliet
- The Vampire Diaries Season 1
- The Vampire Diaries Season 2
- What A Girl Wants
- Easy A
- The Notebook
- Honey
- Glee - The Concert movie.

CD's
- Roon Staal - Journey
- Demi Lovato - Unbroken
- Jessie J - Who Are You
- Martina mcBride - Shine

Books
- Verraden - P.C. Cast
- Uitverkoren - P.C. Cast
- Ontembaar - P.C. Cast
- Style - Lauren Conrad
- It's Not How Good You Are, It's How Good You Want To be.

Beauty
- 120 Eyeshadow Palette
- Sugarpill Pressed 4 Colour Palette 'Sweetheart'
- Too Faced 'Romantic Eye' Palette
- TBS Shimmer Cube 'Bunch of Violets'
- Beautyblender
- NYX Rouge Cream Blush 'Glow'
- Sleek Round Lipgloss 'Strawberry'
- Trind Caring Colour Nail Lacquer 'CC135'
- Katy Perry 'Purr'
- Beyonce 'Heat Rush'
Mogelijk gemaakt door Blogger.
zondag 9 oktober 2011

Terug in de Tijd - Augustus 2005!

Vandaag weer eens tijd voor een 'Terug in de Tijd'.

Onze familie aan mijn moeders kant is ontzettend groot! Mijn opa heeft ontzettend veel broers en zussen en zo maakt het dat wij een ontzettend grote en leuke familie hebben. Elk jaar hebben/hadden we een familie barbecue. Zo komt iedereen bij elkaar en dat is dan meestal ook de enige dag in het jaar dat we elkaar zien! Maar wat een gezelligheid is er altijd op die dag. Dit gaat al jarenlang zo!


Haha, kijk eens wat een bolle toet ik hier heb! Hier was ik 9 jaar oud!

'Ik heb maar expres een foto van mezelf erbij gedaan, omdat ik denk dat mijn familie niet graag op internet wil worden gezet.' Als ik de rest van de foto's erop had gezet hadden jullie een ontzettend gezellige, grappige en vooral leuke familie gezien!



2 reacties:

Lauradenkt zei

Leuk om te zien, je kan wel zien dat jij het bent :)

Sas zei

Altijd leuk van die oude foto's!

Een reactie posten

Bloglovin.

Follow Knock Knock, This is me!

Twitter.

Volg me op twitter! Follow RomyMBCL on Twitter

Formspring.


Blog Archive