Wishlist 2012

Movies
- You Again
- Letters To Juliet
- The Vampire Diaries Season 1
- The Vampire Diaries Season 2
- What A Girl Wants
- Easy A
- The Notebook
- Honey
- Glee - The Concert movie.

CD's
- Roon Staal - Journey
- Demi Lovato - Unbroken
- Jessie J - Who Are You
- Martina mcBride - Shine

Books
- Verraden - P.C. Cast
- Uitverkoren - P.C. Cast
- Ontembaar - P.C. Cast
- Style - Lauren Conrad
- It's Not How Good You Are, It's How Good You Want To be.

Beauty
- 120 Eyeshadow Palette
- Sugarpill Pressed 4 Colour Palette 'Sweetheart'
- Too Faced 'Romantic Eye' Palette
- TBS Shimmer Cube 'Bunch of Violets'
- Beautyblender
- NYX Rouge Cream Blush 'Glow'
- Sleek Round Lipgloss 'Strawberry'
- Trind Caring Colour Nail Lacquer 'CC135'
- Katy Perry 'Purr'
- Beyonce 'Heat Rush'
Mogelijk gemaakt door Blogger.
maandag 3 oktober 2011

My Life In Pictures - Week 38&39

Vandaag weer een My Life In Pictures van Week 38&39.

Haha, en we beginnen met een spekpannenkoek! En waarom? Nou, omdat ik geen pannekoeken lust en deze eigenlijk stiekem toch wel lekker vond!

Roti halen!


Mijn poes met de kat van de buren, haha. 'Marley' (wit) en 'Joop' (zwart). Ze hebben altijd ruzie en zodra de één in de tuin van de ander komt is het blazen gelaten! Maar op de grens van de tuinen kunnen ze het dus wel redelijk goed met elkaar vinden, haha.

Mijn ouders aten patat en ik at... 'sla'! En wat voelde ik mezelf goed, haha.

Oké, ik ben verliefd... Op al deze lakjes van The Muppets-collectie van OPI! Wat een prachtige kleuren! Vooral de groene!

Mijn aankoopjes bij de Action en Bruna. De Cosmogirl, 2 fotolijstjes voor een vriendin, een luchtje dat verdacht veel naar een geurtje van DKNY ruikt en keelsnoepjes.

De keelsnoepjes. Ze smaken naar citroen, echt mijn smaak, haha.
 
En mijn kleding van gisteren. Dit jurkje had ik besteld bij H&M en ik vroeg me af of deze leuk stond. De meesten vonden van wel!

Ik wil vanaf nu 'My Life In pictures' twee keer paar maand doen. Vooral omdat ik soms echt weken heb dat ik helemaal geen foto's maak en dan is het erg lastig om er toch een artikel van te maken.



1 reacties:

Lauradenkt zei

Ja, spekpannenkoek is zo lekker!

Een reactie posten

Bloglovin.

Follow Knock Knock, This is me!

Twitter.

Volg me op twitter! Follow RomyMBCL on Twitter

Formspring.


Blog Archive