Wishlist 2012

Movies
- You Again
- Letters To Juliet
- The Vampire Diaries Season 1
- The Vampire Diaries Season 2
- What A Girl Wants
- Easy A
- The Notebook
- Honey
- Glee - The Concert movie.

CD's
- Roon Staal - Journey
- Demi Lovato - Unbroken
- Jessie J - Who Are You
- Martina mcBride - Shine

Books
- Verraden - P.C. Cast
- Uitverkoren - P.C. Cast
- Ontembaar - P.C. Cast
- Style - Lauren Conrad
- It's Not How Good You Are, It's How Good You Want To be.

Beauty
- 120 Eyeshadow Palette
- Sugarpill Pressed 4 Colour Palette 'Sweetheart'
- Too Faced 'Romantic Eye' Palette
- TBS Shimmer Cube 'Bunch of Violets'
- Beautyblender
- NYX Rouge Cream Blush 'Glow'
- Sleek Round Lipgloss 'Strawberry'
- Trind Caring Colour Nail Lacquer 'CC135'
- Katy Perry 'Purr'
- Beyonce 'Heat Rush'
Mogelijk gemaakt door Blogger.
woensdag 12 oktober 2011

Catrice 'Big City Life'

Sydney, Berlijn, Londen en New York. Vier steden met ieder een eigen stijl en waar ik nog altijd van droom om ze een keer te bezoeken! En wat doet Catrice? Ze zorgen dat ik er toch een ietsiepietsie dichterbij in de buurt kom! Namelijk met hun Limited Edition 'Big City Life'! En ik moet toegeven, na deze foto's gezien te hebben ben ik verliefd!

De collecties bestaan uit voor elk van de genoemde steden een palette en een nagellak. De palettes bestaan uit zes kleuren oogschaduw en twee kleuren rouge. Ook zit hier nog een duo-applicator en een mini-oogpenseel bij. Zo kun je jouw look helemaal afmaken!

Sydney.



De Sydney-collectie is gelijk mijn favoriet!
Wat een mooie kleuren zitten er in het palette! Als je aan Sydney denkt denk je vooral aan stranden en eindeloos feesten! De kleuren zijn daar ook op gebasseerd. De warme kleuren van de ondergaande zon met mooie glanzende en matte kleuren!
De nagellak heeft een mooie taupe kleur en past hierbij erg goed bij het palette.

Berlin.

Een andere hele mooie collectie is de Berlin-collectie.
Als je aan Berlijn denkt denk je vooral aan de historie van de stad. Een stad die veel trots uitstraalt! Dit zie je terugkomen in de kleuren van het palette met zes glanzende en matte kleuren. En geef toe: Dit palette past helemaal bij de herfst!
Ook in de zachtroze kleur komt de trost van Berlijn naar voren!

Londen.


Londen is een van de enige steden waar ik echt ben geweesd. Een prachtige stad!
Londen is natuurlijk één van de shopsteden! Fashion, trends, looks, alles! Het palette bestaat dan ook uit de combinatie van felgeel en blauw!
De nagellak is een gele kleur geworden, want ja, alles kan in Londen!

New York.

New York! De stad waar ik gewoon heen moet!
New York staat bekend als de 'stad die nooit slaapt'. En natuurlijk zijn daar de ontzettend vele neonlichten een kenmerk van. De kleuren in het palette zijn dan ook gebasseerd op het nachtleven!
De nagellak heeft dan ook een mooie blauwe, energieke kleur gekregen!


Ik ben ontzettend benieuwd naar het pigment van de palettes en hoe de kleuren op je huid zullen zijn. Ik vind Sydney en Berlin hele mooie palettes hebben! En alle nagellakjes zal ik ook wel in mijn mandje gooien!

De palettes gaan €6,99 kosten en de nagellakjes €2,49.
'Big City Life' ligt vanaf half Oktober tot eind November in de winkels!

Zijn jullie benieuwd naar deze Limited Edition? Gaan jullie wat kopen? 

Bloglovin.

Follow Knock Knock, This is me!

Twitter.

Volg me op twitter! Follow RomyMBCL on Twitter

Formspring.


Blog Archive