Wishlist 2012

Movies
- You Again
- Letters To Juliet
- The Vampire Diaries Season 1
- The Vampire Diaries Season 2
- What A Girl Wants
- Easy A
- The Notebook
- Honey
- Glee - The Concert movie.

CD's
- Roon Staal - Journey
- Demi Lovato - Unbroken
- Jessie J - Who Are You
- Martina mcBride - Shine

Books
- Verraden - P.C. Cast
- Uitverkoren - P.C. Cast
- Ontembaar - P.C. Cast
- Style - Lauren Conrad
- It's Not How Good You Are, It's How Good You Want To be.

Beauty
- 120 Eyeshadow Palette
- Sugarpill Pressed 4 Colour Palette 'Sweetheart'
- Too Faced 'Romantic Eye' Palette
- TBS Shimmer Cube 'Bunch of Violets'
- Beautyblender
- NYX Rouge Cream Blush 'Glow'
- Sleek Round Lipgloss 'Strawberry'
- Trind Caring Colour Nail Lacquer 'CC135'
- Katy Perry 'Purr'
- Beyonce 'Heat Rush'
Mogelijk gemaakt door Blogger.
donderdag 1 september 2011

Update! 01-10-11

Vandaag even een update over mij en waarom ik vandaag echt geen zinnige post kon maken! Nou dat komt zo: ik had geen tijd! Gisteren moest ik na school meteen eten en naar mijn werk. Na lekker gewerkt te hebben had ik op het winkelcentrum afgesproken met een vriendin. We hebben toen even het nieuwe deel (die dag daarvoor geopend) van het winkelcentrum bekeken. Dat is zo mooi geworden! Net als een echte winkelstraat! En eindelijk een Kruidvat die NYC verkoopt en een groot Catrice-schap heeft! Mijn leven is meteen weer compleet, haha. Daarna haalden we nog een andere vriendin op en gingen we weer terug naar het nieuwe deel. Want daar vierden ze de opening van dat deel van 'City Plaza' (zo heet het winkelcentrum) en daar kwamen Jennifer Ewbank en Thomas Berge optreden. Dus wij hebben lekker lang zitten meezingen en blèhren, supergezellig! En nu moet ik toch echt toegeven... Hoe slecht ik Jennifer Ewbank in The Voice Of Holland vond, hoe goed ik haar nu vond. Live was ze echt fantastisch! Dus stiekem ben ik nu wel van plan om haar nieuwe album te kopen... en Thomas Berge... Laten we het zo zeggen, ik ben niet fan van hem, hou niet van zijn muziek en zijn kapper slaat volledig de plank mis, maar... de engelstalige liedjes van Robbie Williams waren wel leuk. En vooral met een hysterische meid naast me die deed alsof ze de grootste fan was, haha.

Ik heb nog een paar foto's proberen te maken op een afstand van ongeveer 30 meter, haha, maargoed:









Morgen weer een artikel, maar vandaag moeten jullie het doen met dít artikel!

Bloglovin.

Follow Knock Knock, This is me!

Twitter.

Volg me op twitter! Follow RomyMBCL on Twitter

Formspring.


Blog Archive