Wishlist 2012

Movies
- You Again
- Letters To Juliet
- The Vampire Diaries Season 1
- The Vampire Diaries Season 2
- What A Girl Wants
- Easy A
- The Notebook
- Honey
- Glee - The Concert movie.

CD's
- Roon Staal - Journey
- Demi Lovato - Unbroken
- Jessie J - Who Are You
- Martina mcBride - Shine

Books
- Verraden - P.C. Cast
- Uitverkoren - P.C. Cast
- Ontembaar - P.C. Cast
- Style - Lauren Conrad
- It's Not How Good You Are, It's How Good You Want To be.

Beauty
- 120 Eyeshadow Palette
- Sugarpill Pressed 4 Colour Palette 'Sweetheart'
- Too Faced 'Romantic Eye' Palette
- TBS Shimmer Cube 'Bunch of Violets'
- Beautyblender
- NYX Rouge Cream Blush 'Glow'
- Sleek Round Lipgloss 'Strawberry'
- Trind Caring Colour Nail Lacquer 'CC135'
- Katy Perry 'Purr'
- Beyonce 'Heat Rush'
Mogelijk gemaakt door Blogger.
vrijdag 23 september 2011

Shoplog Week #38


Afgelopen week heb ik een aantal dingen gekocht die ik graag met jullie wil delen!

Boozyshop:


Ik had vorige week een cadeautje voor mezelf op Boozyshop.nl besteld. Het Sleek palette van de Nude Collection en een NYX Lipstick in '597 Margarita'. Naar het Sleek pallette was ik wel erg benieuwd en ook had ik nog nooit iets van NYX gekocht en ik vond dat daar wel eens verandering in moest komen, vooral omdat ik er veel goede meningen over hoor.

Free Record Shop: 


Ook was er een actie bij de Free Record Shop van 2 voor €15 op een aantal dvd's. In het foldertje had ik al 2 dvd's gezien die ik graag wilde hebben, maar toen ik daar was kon ik het niet laten om er toch nog 2 mee te nemen.


'Knight And Day' was een film die ik graag met mijn moeder in de bioscoop wilde kijken, maar daar had ze geen tijd voor. Dus toen ik zag dat deze bij die actie hoorde wilde ik deze heel graag hebben om met mijn moeder toch nog een keertje te gaan kijken!


'Burlesque', de film waar iedereen helemaal overdonderd van was. Iedereen had het erover wat voor goede film het was en ik was stiekem wel heel benieuwd geworden.


'New Moon' lag er ook tussen en ik had deze alleen gekopieerd, dus ik nam deze ook mee...


... samen met 'Eclipse', die er ook tussen lag!

Dit was wat ik van de week gekocht heb!
- Dvd's - €7,50 per stuk.
- Sleek Palette - €7,25.
- NYX Lipstick - €2,49.


2 reacties:

Lauradenkt zei

Burlesque is een leuke film! :)

CĂ©leste zei

MIjn vriend is ook gek op films :-)

Een reactie posten

Bloglovin.

Follow Knock Knock, This is me!

Twitter.

Volg me op twitter! Follow RomyMBCL on Twitter

Formspring.


Blog Archive