Wishlist 2012

Movies
- You Again
- Letters To Juliet
- The Vampire Diaries Season 1
- The Vampire Diaries Season 2
- What A Girl Wants
- Easy A
- The Notebook
- Honey
- Glee - The Concert movie.

CD's
- Roon Staal - Journey
- Demi Lovato - Unbroken
- Jessie J - Who Are You
- Martina mcBride - Shine

Books
- Verraden - P.C. Cast
- Uitverkoren - P.C. Cast
- Ontembaar - P.C. Cast
- Style - Lauren Conrad
- It's Not How Good You Are, It's How Good You Want To be.

Beauty
- 120 Eyeshadow Palette
- Sugarpill Pressed 4 Colour Palette 'Sweetheart'
- Too Faced 'Romantic Eye' Palette
- TBS Shimmer Cube 'Bunch of Violets'
- Beautyblender
- NYX Rouge Cream Blush 'Glow'
- Sleek Round Lipgloss 'Strawberry'
- Trind Caring Colour Nail Lacquer 'CC135'
- Katy Perry 'Purr'
- Beyonce 'Heat Rush'
Mogelijk gemaakt door Blogger.
donderdag 8 september 2011

P2 Last Forever Nail Polish - 110 Dating Time

Een tijdje geleden was ik in Oberhausen. Ik nam bij de DM een aantal nagellakjes van P2 mee. Daaronder 110 'Dating Time'. Vanuit het potje leek het me een mooie donkerrode kleur die ik nog niet in mijn stash had. Deze wilde ik zeker meenemen!


Het potje vind ik erg leuk. Ik heb niet zoveel 'rechthoekige' potjes, want meestal zijn ze gewoon rond. En ook is de kleur die je in het potje ziet zitten, precies de kleur die het op je nagels is.

Het kwastje is dik, waardoor je in één streep al de helft van je nagel bedekt hebt met nagellak. Ook smeert het wel fijn, maar je moet wel zorgen dat je je kwastje goed vol hebt zitten.

De nagellak dekt redelijk goed. Na één laagje had ik al een redelijk goede dekking, maar toch had ik wel twee laagjes nodig. Ook is de nagellak wat streperig, dat zie je op de foto's erg goed. Op sommige plekken leek het net wat dikker te zitten dan op de andere nagel.

De kleur is mooi vampierrood, noem ik het maar even.


De nagellak ging bij mij wel snel chippen. Na één dag was er op mijn wijsvinger al wat vanaf gegaan. Maar als je sterke nagels hebt zal dit vast minder zijn, aangezien mijn nagels zelf ook heel erg chippen.

Verpakking: 9/10
Gebruikersgemak: 6/10
Product: 7/10
Prijs: 10/10

Kortom: Een redelijk goede nagellak voor een budgetprijsje.

De P2 Last Forever Nail Polish kost €1,79 bij de DM (Duitsland)

2 reacties:

Eline zei

Ziet er goed uit!
Jammer dat ze niet in NL te koop zijn...

Lauradenkt zei

Mooie kleur!

Een reactie posten

Bloglovin.

Follow Knock Knock, This is me!

Twitter.

Volg me op twitter! Follow RomyMBCL on Twitter

Formspring.


Blog Archive