Wishlist 2012

Movies
- You Again
- Letters To Juliet
- The Vampire Diaries Season 1
- The Vampire Diaries Season 2
- What A Girl Wants
- Easy A
- The Notebook
- Honey
- Glee - The Concert movie.

CD's
- Roon Staal - Journey
- Demi Lovato - Unbroken
- Jessie J - Who Are You
- Martina mcBride - Shine

Books
- Verraden - P.C. Cast
- Uitverkoren - P.C. Cast
- Ontembaar - P.C. Cast
- Style - Lauren Conrad
- It's Not How Good You Are, It's How Good You Want To be.

Beauty
- 120 Eyeshadow Palette
- Sugarpill Pressed 4 Colour Palette 'Sweetheart'
- Too Faced 'Romantic Eye' Palette
- TBS Shimmer Cube 'Bunch of Violets'
- Beautyblender
- NYX Rouge Cream Blush 'Glow'
- Sleek Round Lipgloss 'Strawberry'
- Trind Caring Colour Nail Lacquer 'CC135'
- Katy Perry 'Purr'
- Beyonce 'Heat Rush'
Mogelijk gemaakt door Blogger.
vrijdag 16 september 2011

Catrice Colour & Stay Lipgloss - 070 Light My Fire


Toen ik hoorde dat er weer een paar artikelen uit het assortiment van Catrice gingen, moest ik toch nog even langs de Kruidvat. Ik wilde even weten wat er allemaal weggingen. Ik heb toen een aantal artikelen meegenomen, waaronder de Colour & Stay Lipgloss - 070 Light My Fire.



De verpakkingen van de lipgloss van Catrice vind ik er altijd erg leuk uitzien. Het ziet er redelijk luxe uit met de zwarte dop en het laagje van glas bovenop. Ook zie je precies de kleur van de lipgloss in het potje zitten en de zwarte strepen onderop maken het echt helemaal af.



Het punt waar ik wel altijd een beetje op afknap zijn de applicators. Ze zijn veels te lang en het komt altijd heel irritant onder mijn lippen. Ze hadden die wel iets kleiner mogen maken.


De kleur vind ik erg mooi, maar het staat mij niet. Misschien leuk om een keer bij een look te gebruiken, maar voor de rest zal ik het niet snel dragen. Ook gaat het er wel snel af.

Met zonlicht: 

Zonder zonlicht: 

Verpakking: 8/10
Gebruikersgemak: 6/10
Product: 6/10
Prijs: 9/10

Kortom: De lipgloss moet je staan en gaat er redelijk snel weer af.

De Catrice Colour & Stay Lipgloss is te (misschien nog) te koop bij de Kruidvat voor €3,79.






Bloglovin.

Follow Knock Knock, This is me!

Twitter.

Volg me op twitter! Follow RomyMBCL on Twitter

Formspring.


Blog Archive