Wishlist 2012

Movies
- You Again
- Letters To Juliet
- The Vampire Diaries Season 1
- The Vampire Diaries Season 2
- What A Girl Wants
- Easy A
- The Notebook
- Honey
- Glee - The Concert movie.

CD's
- Roon Staal - Journey
- Demi Lovato - Unbroken
- Jessie J - Who Are You
- Martina mcBride - Shine

Books
- Verraden - P.C. Cast
- Uitverkoren - P.C. Cast
- Ontembaar - P.C. Cast
- Style - Lauren Conrad
- It's Not How Good You Are, It's How Good You Want To be.

Beauty
- 120 Eyeshadow Palette
- Sugarpill Pressed 4 Colour Palette 'Sweetheart'
- Too Faced 'Romantic Eye' Palette
- TBS Shimmer Cube 'Bunch of Violets'
- Beautyblender
- NYX Rouge Cream Blush 'Glow'
- Sleek Round Lipgloss 'Strawberry'
- Trind Caring Colour Nail Lacquer 'CC135'
- Katy Perry 'Purr'
- Beyonce 'Heat Rush'
Mogelijk gemaakt door Blogger.
maandag 22 augustus 2011

My Life In Pictures Week #33

Elke week op zondag komt My Life In Pictures online. Het is vandaag op maandag, maar dat zou niet uit mogen maken!

Afgelopen week heb ik niet heel erg veel gedaan. Ik heb een paar Twitpics gepost en die laat ik jullie nu zien!


Maandagavond verveelde ik me een beetje en maakte met mijn mobiel van bepaalde dingen wat foto's. Daar kwam ondertussen ook de foto hierboven uit. Ik stuurde deze op twitter en wie het wist kreeg €20 euro. Natuurlijk heb ik dat gedaan, omdat ik wist dat niemand het zou raden. Het was namelijk de neus van Hello Kitty op mijn dekbedovertrek!
 

Dinsdag was ik met Tessa, Julie en Hugo naar Utrecht geweest om te winkelen. Het was heel gezellig en nadat Hugo naar huis was gegaan, zijn we nog even wat schoenenwinkeltjes ingegaan. Voor de lol zijn we naaldhakken gaan uitproberen, iets wat ik echt nooit doe, omdat ik bang ben er doorheen te zakken. Maar het was al een wonder dat ik op ze kon staan en een beetje kon lopen! Dus na een stuk of 10 schoenen bij de Dolcis te hebben gepast, wilde ik eigenlijk een paar meenemen. Maar we zijn eerst nog even naar de Van Haren geweest en daar vond ik deze! Ik was meteen verliefd. Ik twijfelde of ik ze zou kopen, maar heb het uiteindelijk toch gedaan. En wat ben ik er trots op! Deze zijn om te leren lopen op naaldhakken en ik begin meteen al goed! Mijn vader vond het 'hoeren schoenen' en mijn moeder vond het 'ordinair', maar daar heb ik voor deze keer maar schijt aan.


Woensdag ging ik richting mijn nichtje 'Iris' in Tilburg. Ik ging daar logeren en mijn vader was zo lief om me weg te brengen. En mijn vaders verslaving zijn Time-Out - koekjes, voor degenen die het nog niet waren opgevallen.


Met Iris ging ik woensdag meteen even naar de stad. Daar liep ik 'The Sting' in en ik was meteen verliefd! Die was echt 20 keer groter dan 'The Sting' in Utrecht. Wat een ruimte en wat stond alles netjes en geordend! Ik kon er wel uren blijven rondhangen en had 2 shirtjes gepast. Degene die ik aan heb heb ik gekocht en die daarachter zat helemaal niet zo mooi, dus die heb ik maar niet meegenomen.


In de avond hebben we de film 'Black Swan' gekeken. Wat een ontzettend mooie, dramatische film! Deze gaat bij mijn favoriete films. Ik heb gehoord dat veel mensen de film niet snapten op het einde, maar als je er echt goed over nadenkt kan je er velen dingen bij bedenken, en dat is wat de film juist zo mooi maakt!


Donderdagavond had mijn tante voor ons Taco's gemaakt, iets wat ik nog nooit had gegeten. En het was heerlijk! Ik ga ze snel nog een keer thuis maken!


Donderdagavond kwam mijn vader me ophalen en we zijn nog even langs de McDrive gereden om een lekkere Aardbeien Milkshake te halen, lekker!

Zo, dit was mijn week zo ongeveer. Hebben jullie nog leuke dingen gedaan?


3 reacties:

Anoniem zei

Die schoenen heb ik ook! ALleen dan in het grijs. (:
& ik vind het helemaal geen hoeren schoenen haha.

Lauradenkt zei

Nee, ik vind het leuke schoenen hoor!

Vera zei

Leuk om te zien en lezen!

Een reactie posten

Bloglovin.

Follow Knock Knock, This is me!

Twitter.

Volg me op twitter! Follow RomyMBCL on Twitter

Formspring.


Blog Archive