Wishlist 2012

Movies
- You Again
- Letters To Juliet
- The Vampire Diaries Season 1
- The Vampire Diaries Season 2
- What A Girl Wants
- Easy A
- The Notebook
- Honey
- Glee - The Concert movie.

CD's
- Roon Staal - Journey
- Demi Lovato - Unbroken
- Jessie J - Who Are You
- Martina mcBride - Shine

Books
- Verraden - P.C. Cast
- Uitverkoren - P.C. Cast
- Ontembaar - P.C. Cast
- Style - Lauren Conrad
- It's Not How Good You Are, It's How Good You Want To be.

Beauty
- 120 Eyeshadow Palette
- Sugarpill Pressed 4 Colour Palette 'Sweetheart'
- Too Faced 'Romantic Eye' Palette
- TBS Shimmer Cube 'Bunch of Violets'
- Beautyblender
- NYX Rouge Cream Blush 'Glow'
- Sleek Round Lipgloss 'Strawberry'
- Trind Caring Colour Nail Lacquer 'CC135'
- Katy Perry 'Purr'
- Beyonce 'Heat Rush'
Mogelijk gemaakt door Blogger.
zondag 14 augustus 2011

My Life In Pictures Week #32

Vorige week had ik het al aangegeven, maar vanaf deze week heet dit My Life In Pictures. Niet alleen mijn twitpics komen voorbij, maar ook foto's die ik die week gewoon gemaakt heb. Dus kijk lekker verder!

Mijn Twitpics zijn afgelopen week bijna alleen maar eten geweest, haha.

Appel met yoghurt en vla, heerlijk als snack in de avond!



Mijn broertje had een vriendje meegenomen en hij bleef eten. Dus mijn moeder zei: Romy neem jij ze mee, gaan jullie als toetje een ijsje halen. Zij blij met een softijsje en ik blij met een Chocolade Milkshake!
 

Het lekkerste ontbijt ooit! Een wrap met kruidenkaas, kipfilet, sla en tomaat.
 

Vrijdag ging ik met Veerle naar Utrecht. Het was de laatste week van We Will Rock You en we wilden graag nog een foto met iemand. Wij zijn eerst even lekker langs de Starbucks geweest.


En mijn foto met Sandor!


En mijn foto met John.


Dit recept wil ik nog een keer gaan maken!



Zo dit was mijn week. Hebben jullie nog leuke dingen gedaan?


1 reacties:

Lauradenkt zei

Hmm, milkshakes zijn zo lekker he!

Ik heb trouwens nog een vraagje: aangezien jij ook gevraagd had of je bij mijn links mocht, mag ik ook bij jouw links? :)

Een reactie posten

Bloglovin.

Follow Knock Knock, This is me!

Twitter.

Volg me op twitter! Follow RomyMBCL on Twitter

Formspring.


Blog Archive