Wishlist 2012

Movies
- You Again
- Letters To Juliet
- The Vampire Diaries Season 1
- The Vampire Diaries Season 2
- What A Girl Wants
- Easy A
- The Notebook
- Honey
- Glee - The Concert movie.

CD's
- Roon Staal - Journey
- Demi Lovato - Unbroken
- Jessie J - Who Are You
- Martina mcBride - Shine

Books
- Verraden - P.C. Cast
- Uitverkoren - P.C. Cast
- Ontembaar - P.C. Cast
- Style - Lauren Conrad
- It's Not How Good You Are, It's How Good You Want To be.

Beauty
- 120 Eyeshadow Palette
- Sugarpill Pressed 4 Colour Palette 'Sweetheart'
- Too Faced 'Romantic Eye' Palette
- TBS Shimmer Cube 'Bunch of Violets'
- Beautyblender
- NYX Rouge Cream Blush 'Glow'
- Sleek Round Lipgloss 'Strawberry'
- Trind Caring Colour Nail Lacquer 'CC135'
- Katy Perry 'Purr'
- Beyonce 'Heat Rush'
Mogelijk gemaakt door Blogger.
vrijdag 15 juli 2011

Oilily Blossom 132.

Mijn allereerste oogschaduw kreeg ik toen ik 12 jaar oud was, Een klein palette van Oilily, aangezien ik daar helemaal gek op was. Het bevatte 4 felle kleuren, want in die tijd vond ik natureltinten saai. Ik heb het product in die tijd wel wat gebruikt, maar daarna heb ik hem eigenlijk nooit meer gebruikt. Ik heb het aan de kant gelegd toen ik uitgelachen werd met de felle kleur geel boven mijn ogen.

Toen ik kort geleden mijn stash aan het uitzoeken was, kwam ik hem weer tegen. Ik opende het en ik ben het een aantal keer gaan gebruiken. Natuurlijk wel met meer ervaring dan bijna 4 jaar geleden, toen ik alleen maar een kleur in een dikke laag boven mijn oog smeerde. En wauw, er komt nog redelijk goed pigment vanaf!


Verpakking.
Het doosje oogt redelijk goedkoop. Ik vind de printjes van Oilily altijd erg leuk en ook op dit kleine palette kon het niet ontbreken. Ik vind de kleuren erg leuk gebruikt en ik vind het iets heel schattigs hebben.

Het opdoen.
Je moet een paar keer goed drukken, voordat er echt redelijk kleur vanaf komt. Maar toch vind ik het wel handig werken. Je kan het mooi opbouwen.
 


Resultaat.
Na ook een paar keer goed te hebben gewreven komt er een mooie kleur vanaf. De kleuren in het palette passen helemaal niet bij elkaar en dat maakt het juist zo uniek. De felle kleuren zijn kleuren die je niet snel zult gebruiken, maar toch hebben ze wat. Ik ben over het pigment redelijk tevreden. Het is niet dat ik denk 'wauw', maar ook niet 'bah, wat een miskoop'. Wel is de oogschaduw een beetje kruimelig, vooral de groene kleur. Die zorgt ook snel voor fall-out.

Prijs.
Ik heb geen idee wat de prijs van dit Oilily palette is. Ik weet uberhaupt niet of het nog te koop is.


Voordelen:
- De leuke Oilily-verpakking.
- Spiegeltje.
- Je kan de felheid (is dat een woord??) opbouwen.
- Mooie felle kleuren.
- Redelijk pigment.

Nadelen:
- Harder drukken.
- Kleuren passen niet bij elkaar.
- De groene kleur is kruimelig.
- Niet makkelijk verkrijgbaar.

Dit palette gebruik ik de laatste tijd steeds meer. Je kan er leuke looks mee maken, waar er morgen één van online komt. Als ik deze ooit nog zou tegenkomen in andere kleuren, dan zou ik hem meenemen!

Bloglovin.

Follow Knock Knock, This is me!

Twitter.

Volg me op twitter! Follow RomyMBCL on Twitter

Formspring.


Blog Archive