Wishlist 2012

Movies
- You Again
- Letters To Juliet
- The Vampire Diaries Season 1
- The Vampire Diaries Season 2
- What A Girl Wants
- Easy A
- The Notebook
- Honey
- Glee - The Concert movie.

CD's
- Roon Staal - Journey
- Demi Lovato - Unbroken
- Jessie J - Who Are You
- Martina mcBride - Shine

Books
- Verraden - P.C. Cast
- Uitverkoren - P.C. Cast
- Ontembaar - P.C. Cast
- Style - Lauren Conrad
- It's Not How Good You Are, It's How Good You Want To be.

Beauty
- 120 Eyeshadow Palette
- Sugarpill Pressed 4 Colour Palette 'Sweetheart'
- Too Faced 'Romantic Eye' Palette
- TBS Shimmer Cube 'Bunch of Violets'
- Beautyblender
- NYX Rouge Cream Blush 'Glow'
- Sleek Round Lipgloss 'Strawberry'
- Trind Caring Colour Nail Lacquer 'CC135'
- Katy Perry 'Purr'
- Beyonce 'Heat Rush'
Mogelijk gemaakt door Blogger.
vrijdag 3 juni 2011

My Life In Pictures!

Vandaag is het weer tijd voor 'My Life In Pictures'! Deze keer van de afgelopen 3 weken!

Het was de bedoeling dat ik mijn nieuwe pet op de foto zou krijgen, haha.

Dit vond mijn vader tussen allemaal zooi. Een papieren hoesje van een oude cd met de handtekeningen van de BZN van toen! En aangezien mijn nicht handtekeningen spaart, moest ik deze wel even apart leggen voor haar!

Nog een nieuwe hoed.

De twee onderste boeken kreeg mijn moeder van mijn opa. Toen ik zei dat ik ze wel interessant vond, mocht ik ze hebben en kreeg ik er nog een paar bij. Deze had ze nog liggen ergens.

En iemand gaf me nog twee van haar examenboeken, die ik volgend jaar nodig heb. Erg handig en deze ga ik deze zomervakantie toch maar eventjes doorlezen!

En dan nu de foto waar ik het meest trots op ben! Dit zijn al mijn broeken die veels te groot zijn geworden! Bijna allemaal spijkerbroeken die ik ooit bij de textielwinkel heb gekocht, omdat ze ergens anders mijn maat niet hadden! En nu allemaal te groot! Wel balen dat er toen nog maar 3 spijkerbroeken overbleven, dus ik moet nodig broeken gaan kopen. En voor de rest zitten er nog pyjamabroeken bij die zo erg van mijn kont afzakken dat ik ze maar weg doe!

Ik heb de afgelopen weken veel spulletjes gekregen! Ben er erg blij mee, haha!

2 reacties:

Evelien - www.ohmylush.nl zei

Leuke foto's!

Anoniem zei

Leuke post!

Een reactie posten

Bloglovin.

Follow Knock Knock, This is me!

Twitter.

Volg me op twitter! Follow RomyMBCL on Twitter

Formspring.


Blog Archive