Wishlist 2012

Movies
- You Again
- Letters To Juliet
- The Vampire Diaries Season 1
- The Vampire Diaries Season 2
- What A Girl Wants
- Easy A
- The Notebook
- Honey
- Glee - The Concert movie.

CD's
- Roon Staal - Journey
- Demi Lovato - Unbroken
- Jessie J - Who Are You
- Martina mcBride - Shine

Books
- Verraden - P.C. Cast
- Uitverkoren - P.C. Cast
- Ontembaar - P.C. Cast
- Style - Lauren Conrad
- It's Not How Good You Are, It's How Good You Want To be.

Beauty
- 120 Eyeshadow Palette
- Sugarpill Pressed 4 Colour Palette 'Sweetheart'
- Too Faced 'Romantic Eye' Palette
- TBS Shimmer Cube 'Bunch of Violets'
- Beautyblender
- NYX Rouge Cream Blush 'Glow'
- Sleek Round Lipgloss 'Strawberry'
- Trind Caring Colour Nail Lacquer 'CC135'
- Katy Perry 'Purr'
- Beyonce 'Heat Rush'
Mogelijk gemaakt door Blogger.
donderdag 2 juni 2011

EOTD: It's Black!

Toen ik me van de week verveelde begon ik weer een beetje te spelen met mijn oogpotlood en oogschaduw. Het was niet ontzettend mooi geworden en een beetje slordig. Ook staat donker mij echt niet, maar toch vond ik het, als je het bij de juiste persoon zou zien, best wel wat hebben!




Gebruikt:
- Catrice Mono Oogschaduw 140 The Captain of the Black Pearl.
- NaturalCollection Eyeshadow Fine Silver.
- Essence You Rock Oogpotlood.
- Maybelline The Colossal Mascara
- Catrice All Round Mascara.

Dit zou ik dan ook nooit normaal dragen. Dit vind ik veels te donker en het zag er dan ook niet echt mooi uit bij mij. Mijn broertje zou me vergelijken met een vampier, alleen mist de rode lipstick nog, haha.

Wat vinden jullie?

2 reacties:

Evelien - www.ohmylush.nl zei

Mooi! Alleen je mascara is te klonterig aangebracht :(

Suzanne zei

Het is wel mooi , Maar persoonlijk ben ik niet zo van de zwarte make-up.
Maar mooi aangebracht!

X Suzanne

http://livelovepinkfashion.blogspot.com/

Een reactie posten

Bloglovin.

Follow Knock Knock, This is me!

Twitter.

Volg me op twitter! Follow RomyMBCL on Twitter

Formspring.


Blog Archive