Wishlist 2012

Movies
- You Again
- Letters To Juliet
- The Vampire Diaries Season 1
- The Vampire Diaries Season 2
- What A Girl Wants
- Easy A
- The Notebook
- Honey
- Glee - The Concert movie.

CD's
- Roon Staal - Journey
- Demi Lovato - Unbroken
- Jessie J - Who Are You
- Martina mcBride - Shine

Books
- Verraden - P.C. Cast
- Uitverkoren - P.C. Cast
- Ontembaar - P.C. Cast
- Style - Lauren Conrad
- It's Not How Good You Are, It's How Good You Want To be.

Beauty
- 120 Eyeshadow Palette
- Sugarpill Pressed 4 Colour Palette 'Sweetheart'
- Too Faced 'Romantic Eye' Palette
- TBS Shimmer Cube 'Bunch of Violets'
- Beautyblender
- NYX Rouge Cream Blush 'Glow'
- Sleek Round Lipgloss 'Strawberry'
- Trind Caring Colour Nail Lacquer 'CC135'
- Katy Perry 'Purr'
- Beyonce 'Heat Rush'
Mogelijk gemaakt door Blogger.
woensdag 25 mei 2011

Bourjois Fris & Fruitig Deodorant

Al een lange tijd gebruik ik deze deodorant van Bourjois. Mijn moeder kreeg deze ooit voor haar verjaardag van mijn broertje en stiekem heb ik hem ook de hele tijd gebruikt. Totdat mijn moeder erachter kwam en toen heeft ze mijn broertje aangespoort om er meteen genoeg te kopen voor mijn verjaardag. Vanaf September gebruik ik nu al deze deodorant, tot nu... De laatste is opgegaan en ik vond het tijd om er een review over te schrijven.

Verpakking.
De verpakking vind ik er erg leuk uitzien. De bus is erg lang en er zit een leuk bolletje op de bovenkant van de dop. Deze zie je helaas niet goed op de foto. Ik vind de groene kleur echt blij 'Fris&Fruitig' passen.

Wat zegt het?
Het fruitige parfum met citrusextract zorgt de hele dag voor een intense verfrissing.
De formule met anti-bacteriƫle werking gegarandeert een betrouwbare bescherming tegen transpiratiegeuren en respecteert het natuurlijke evenwicht van de huid.

Werking.
Wat ik erg jammer vind is dat het laatste beetje er lastig uit komt. Het gaat dan veel lucht spuiten en soms heb je geluk en komt er een beetje uit. Voor de rest werkt de deo goed. De geur van de deo blijft de hele dag hangen. En dan bedoel ik dan ook echt de hele dag! Als ik het 's ochtends opspuit, dan ruik je het 's avonds ook nog. Natuurlijk niet zo sterk, maar nog wel. Ook ruik ik geen onaangename geurtjes. De deodorant doet dus precies wat het zegt!

Geur.
De geur is eigenlijk de reden waarom ik deze deodorant van mijn moeder ging gebruiken. De geur is zo anders dan andere deodorantvarianten. Deze geur is dan ook echt fris en fruitig. Ik kan de geur niet goed omschrijven, maar het ruikt echt heerlijk! En ik denk dat ook iedereen hier wel van houd. Heerlijk!

Prijs.
Deze deodorant kost ongeveer €3,50 en is gewoon te koop bij de Kruidvat.

Voordelen:
- Leuke verpakking.
- Geur blijft de hele dag.
- Geen onaangename geurtjes.
- Heerlijke geur!
- Goedkoop!
Nadelen:
- Laatste beetje komt er lastig uit.

Kortom: Deze Deodorant vind ik echt een aanrader voor iedereen die van frisse geurtjes houd. Het werkt goed en het ruikt heerlijk!

2 reacties:

Anoniem zei

Ik heb ze nog nooit gezien moet ik eerlijk zeggen (:

Lauradenkt zei

Ik heb nog nieuwe deo nodig, misschien koop ik deze wel :)

Een reactie posten

Bloglovin.

Follow Knock Knock, This is me!

Twitter.

Volg me op twitter! Follow RomyMBCL on Twitter

Formspring.


Blog Archive