Wishlist 2012

Movies
- You Again
- Letters To Juliet
- The Vampire Diaries Season 1
- The Vampire Diaries Season 2
- What A Girl Wants
- Easy A
- The Notebook
- Honey
- Glee - The Concert movie.

CD's
- Roon Staal - Journey
- Demi Lovato - Unbroken
- Jessie J - Who Are You
- Martina mcBride - Shine

Books
- Verraden - P.C. Cast
- Uitverkoren - P.C. Cast
- Ontembaar - P.C. Cast
- Style - Lauren Conrad
- It's Not How Good You Are, It's How Good You Want To be.

Beauty
- 120 Eyeshadow Palette
- Sugarpill Pressed 4 Colour Palette 'Sweetheart'
- Too Faced 'Romantic Eye' Palette
- TBS Shimmer Cube 'Bunch of Violets'
- Beautyblender
- NYX Rouge Cream Blush 'Glow'
- Sleek Round Lipgloss 'Strawberry'
- Trind Caring Colour Nail Lacquer 'CC135'
- Katy Perry 'Purr'
- Beyonce 'Heat Rush'
Mogelijk gemaakt door Blogger.
dinsdag 3 mei 2011

30 Days Challenge #22 Mijn week.

Vorige week was de week voor de vakantie. Voor velen van de basisscholen was het al zover, maar voor ons was het nog een weekje hard zwoegen. Ach ja, voor sommigen van ons dan.

Ik vertel wat over een deel van die week en eigenlijk over één gebeurtenis.

Wij hadden van woensdag t/m vrijdag een project 'Cross Your Borders.' Toen ik hiervan hoorde dacht ik heel ergens anders aan dan ontwikkelingslanden. Ik had iets veel leukers in gedachte, maar uiteindelijk moesten we een land gaan bestuderen en over een bepaald ontwikkelingsprobleem een presentatie houden.

Op donderdag gingen we een workshop doen. We konden kiezen tussen Djembee, Capoeira, Salsadansen en Henna Tattoo. Dan kwam het leuke dat je met je groepje moest beslissen wat je wilde doen en dan wilde natuurlijk bij elk groepje iedereen wat anders. Wij waren met z'n tweeën, dus het was een minder moeilijke keuze. Al wilden we wel allebei wat anders. Zij wilde graag de Henna Tattoo en ik wilde graag Djembee. Maar aangezien ik Henna ook wel leuk vond, hebben we dat uiteindelijk gekozen en zijn daar dan ook ingedeeld.
We moesten zelf een Henna Tattoo op onze arm gaan maken. We kregen een spuit met een naaldje waarmee je de henna op moest doen. Dat ging echt heel lastig. Wij waren een beetje aan het knoeien met de Henna en het zag er ook echt niet uit. Maar gelukkig was er een meisje in de klas die het wel goed bleek te kunnen en heeft het voor mij gedaan.




De Henna Tattoo zit op mijn hand en is heel licht geworden, aangezien ik het er echt een uur erna eraf gekrabt heb. Ik wist niet dat je dat met warm water moest doen, dus ik heb het er gewoon vanaf zitten krabben. En wat doet dat pijn! Maar goed, dit is het uiteindelijk geworden. Niet echt heel professioneel, maar wat wil je van mensen die dat nog nooit gedaan hebben?

Ik vond het zelf niet echt een leuk project, maar goed, wat moet dat moet. En we hebben er hard aan gewerkt en uiteindelijk een 8,2 gekregen, voor de mensen die geinteresseerd zijn.

2 reacties:

Lauradenkt zei

Leuk, zo'n henna-tattoo :)

Julie zei

Ja echt romy, dit project was echt een groot succes. Jammer dat we geen eerste zijn geworden, maar die nerdjes! Haha! Alle henna is er bij mij wel af.

Een reactie posten

Bloglovin.

Follow Knock Knock, This is me!

Twitter.

Volg me op twitter! Follow RomyMBCL on Twitter

Formspring.


Blog Archive