Wishlist 2012

Movies
- You Again
- Letters To Juliet
- The Vampire Diaries Season 1
- The Vampire Diaries Season 2
- What A Girl Wants
- Easy A
- The Notebook
- Honey
- Glee - The Concert movie.

CD's
- Roon Staal - Journey
- Demi Lovato - Unbroken
- Jessie J - Who Are You
- Martina mcBride - Shine

Books
- Verraden - P.C. Cast
- Uitverkoren - P.C. Cast
- Ontembaar - P.C. Cast
- Style - Lauren Conrad
- It's Not How Good You Are, It's How Good You Want To be.

Beauty
- 120 Eyeshadow Palette
- Sugarpill Pressed 4 Colour Palette 'Sweetheart'
- Too Faced 'Romantic Eye' Palette
- TBS Shimmer Cube 'Bunch of Violets'
- Beautyblender
- NYX Rouge Cream Blush 'Glow'
- Sleek Round Lipgloss 'Strawberry'
- Trind Caring Colour Nail Lacquer 'CC135'
- Katy Perry 'Purr'
- Beyonce 'Heat Rush'
Mogelijk gemaakt door Blogger.
zondag 3 april 2011

MBCL: Update tussendoor

Bah bah bah, wat ben ik het leren zat zeg! Even een pauze... Nou zoals jullie weten heb ik toetsweek. Deze is vrijdag begonnen en duurt tot dinsdag. Vrijdag heb ik een wiskundetoets gehad en normaal ben ik er altijd best wel goed in (nouja de jaren voor dit jaar,dan) en wat ging ik deze toets slecht! Ik kon alles maar tot de helft invullen. Ik baal er echt van.
Maandag heb ik een toets geschiedenis, ook niet mijn beste vak. En aangezien ik het cijfer omhoog moet halen, moet ik hard leren.
Dinsdag heb ik een economietoets en die moet ik al helemaal omhoog halen. Dus dat word nog meer leren. Daarom zullen er maandag en dinsdag ook geen artikelen online verschijnen.

Vanochtend heb ik nog een brunch gehad. Mijn oma was op 1 april jarig en vierde het dus vanochtend. Ik heb me lekker opgedirkt en om half 11 zaten we in de auto naar Houten. Daar zijn we lekker gaan brunchen. Wat was er veel! En wat werd ik misselijk van een aantal dingen. Brownies in de ochtend? Nee dank je, dit sla ik over. Dus ik heb een lekkere smoothie genomen, daarna aan de gebakken en gekookte eieren gegaan. En de heerlijke aardappelpuree, haha. Het was erg gezellig!

Bloglovin.

Follow Knock Knock, This is me!

Twitter.

Volg me op twitter! Follow RomyMBCL on Twitter

Formspring.


Blog Archive