Wishlist 2012

Movies
- You Again
- Letters To Juliet
- The Vampire Diaries Season 1
- The Vampire Diaries Season 2
- What A Girl Wants
- Easy A
- The Notebook
- Honey
- Glee - The Concert movie.

CD's
- Roon Staal - Journey
- Demi Lovato - Unbroken
- Jessie J - Who Are You
- Martina mcBride - Shine

Books
- Verraden - P.C. Cast
- Uitverkoren - P.C. Cast
- Ontembaar - P.C. Cast
- Style - Lauren Conrad
- It's Not How Good You Are, It's How Good You Want To be.

Beauty
- 120 Eyeshadow Palette
- Sugarpill Pressed 4 Colour Palette 'Sweetheart'
- Too Faced 'Romantic Eye' Palette
- TBS Shimmer Cube 'Bunch of Violets'
- Beautyblender
- NYX Rouge Cream Blush 'Glow'
- Sleek Round Lipgloss 'Strawberry'
- Trind Caring Colour Nail Lacquer 'CC135'
- Katy Perry 'Purr'
- Beyonce 'Heat Rush'
Mogelijk gemaakt door Blogger.
woensdag 6 april 2011

30 Days Challenge!

Al zoveel blogs heb ik deze Challenge zien doen en ik vind het altijd erg leuk om te lezen. Je leert zo veel meer over de persoon achter die blog kennen.
Ik ben zelf ook van plan om dit te doen.

De bedoeling vandeze Challenge is dat je 30 dagen lang elke dag een artikel plaatst met een bepaald onderwerp. Normaal is bij deze Challenge één vaste lijst met onderwerpen, maar zoveel mensen hebben er andere dingen bij bedacht, dat ik van al die onderwerpen de leukste heb uitgezocht. Ik heb er bewust voor gekozen om geen onderwerpen over familie of vrienden te kiezen, omdat de meesten niet op internet willen en ik niet zonder toestemming dat doe.

De onderwerpen zijn:

Dag 01: Introduceer jezelf.
Dag 02: Hoe ben ik begonnen met bloggen?
Dag 03: Hobby's.
Dag 04: Angsten.
Dag 05: Irritaties.
Dag 06: 10 Likes & Dislikes.
Dag 07: Handschrift.
Dag 08: Werk.
Dag 09: Mijn dag.
Dag 10: Iets wat je boos of verdrietig maakt.
Dag 11: Iets wat je blij maakt.
Dag 12: Iets wat je aan het huilen maakt.
Dag 13: Mijn week.
Dag 14: Favoriete kleur.
Dag 15: Favoriete boek.
Dag 16: Favoriete film.
Dag 17: Favoriete liedjes.
Dag 18: Favoriete cover.
Dag 19: Favoriete plek.
Dag 20: Iets waar ik naar uitkijk.
Dag 21: Favoriete foto van mezelf.
Dag 22: Wat heb ik vandaag gegeten?
Dag 23: Wat had ik aan vandaag?
Dag 24: Wat zit er in mijn tas?
Dag 25: Wat ligt er op mijn bureau?
Dag 26: Favoriete herinnering.
Dag 27: 5 Random liedjes op mijn mp4.
Dag 28: Artiesten live gezien.
Dag 29: Iets dat ik mis.
Dag 30: Waar streef ik naartoe?

Vanaf morgen zal ik elke dag over de 30 Days Challenge schrijven.

5 reacties:

Lieke zei

Leuk! Ik wil ook al een tijdje zoiets doen, maar het komt er maar niet van ;p

Lulu zei

Leuk! Ben benieuwd :D

Anne zei

leeeuk!
Ik ben benieeuwd.

Carola zei

Wat leuk!
Ben benieuwd :)

Liesewiesje zei

Ben alvast benieuwd :)

Een reactie posten

Bloglovin.

Follow Knock Knock, This is me!

Twitter.

Volg me op twitter! Follow RomyMBCL on Twitter

Formspring.


Blog Archive