Wishlist 2012

Movies
- You Again
- Letters To Juliet
- The Vampire Diaries Season 1
- The Vampire Diaries Season 2
- What A Girl Wants
- Easy A
- The Notebook
- Honey
- Glee - The Concert movie.

CD's
- Roon Staal - Journey
- Demi Lovato - Unbroken
- Jessie J - Who Are You
- Martina mcBride - Shine

Books
- Verraden - P.C. Cast
- Uitverkoren - P.C. Cast
- Ontembaar - P.C. Cast
- Style - Lauren Conrad
- It's Not How Good You Are, It's How Good You Want To be.

Beauty
- 120 Eyeshadow Palette
- Sugarpill Pressed 4 Colour Palette 'Sweetheart'
- Too Faced 'Romantic Eye' Palette
- TBS Shimmer Cube 'Bunch of Violets'
- Beautyblender
- NYX Rouge Cream Blush 'Glow'
- Sleek Round Lipgloss 'Strawberry'
- Trind Caring Colour Nail Lacquer 'CC135'
- Katy Perry 'Purr'
- Beyonce 'Heat Rush'
Mogelijk gemaakt door Blogger.
maandag 25 april 2011

30 Days Challenge #18 Mijn favoriete plek.

Ik heb het zelf best wel druk met van alles. Ik wil teveel dingen te gelijk en ik ben vaak snel gestresst. Dat is best irritant en kan soms daardoor echt heel naar in mijn vel zitten. Dan doe ik op school alsof ik heel blij ben en op één of andere manier kan ik het daar ook echt zo voelen. Maar ergens van binnen voel ik me rot, omdat ik het gevoel heb dat ik me dan anders voordoe.

Zodra ik van school weg ben en ik ben alleen krijg ik weer dat nare gevoel. Telkens een soort gevoel dat ik iets vergeten ben en dat ik nog zoveel moet doen. En dat ik dingen misschien niet ga halen.

Maar wat ik dan doe om een soort van afgeleid te zijn, is naar het park bij ons om de hoek gaan. Op één of andere manier geeft me dat rust. Het is daar mooi groen en heel rustig, waardoor je goed kunt nadenken over van alles. Een fijne plek, waar ik dan ook het liefste ben!







Hierboven een aantal foto's die ik gemaakt heb in het park.

Ook is in dit park eens per jaar een festival 'Geinbeat.' Erg gezellig en leuk en ik ben er daarom ook elk jaar het hele weekend te vinden!



Hebben jullie ook een plek waar jullie echt goed na kunnen denken?? Of wat gewoon een fijne plek is om te komen?

1 reacties:

Lauradenkt zei

Het park is fijn ja :) Hier vlakbij is een wandelroute-achtigiets langs het water en ik vind het fijn om daar te wandelen als ik helemaal in de stress zit :)

Een reactie posten

Bloglovin.

Follow Knock Knock, This is me!

Twitter.

Volg me op twitter! Follow RomyMBCL on Twitter

Formspring.


Blog Archive