Wishlist 2012

Movies
- You Again
- Letters To Juliet
- The Vampire Diaries Season 1
- The Vampire Diaries Season 2
- What A Girl Wants
- Easy A
- The Notebook
- Honey
- Glee - The Concert movie.

CD's
- Roon Staal - Journey
- Demi Lovato - Unbroken
- Jessie J - Who Are You
- Martina mcBride - Shine

Books
- Verraden - P.C. Cast
- Uitverkoren - P.C. Cast
- Ontembaar - P.C. Cast
- Style - Lauren Conrad
- It's Not How Good You Are, It's How Good You Want To be.

Beauty
- 120 Eyeshadow Palette
- Sugarpill Pressed 4 Colour Palette 'Sweetheart'
- Too Faced 'Romantic Eye' Palette
- TBS Shimmer Cube 'Bunch of Violets'
- Beautyblender
- NYX Rouge Cream Blush 'Glow'
- Sleek Round Lipgloss 'Strawberry'
- Trind Caring Colour Nail Lacquer 'CC135'
- Katy Perry 'Purr'
- Beyonce 'Heat Rush'
Mogelijk gemaakt door Blogger.
donderdag 7 april 2011

30 Days Challenge #1 Introduceer jezelf!

Nou, ik ben dus Romy. Ik ben 15 jaar oud en woon in het midden van het land. In de omgeving van Utrecht. Utrecht is een half uur bij mij vandaan als ik met de tram of bus ga, dus ik ben er erg snel.

Ik ben geboren op 17 september 1995 en ben daarmee een vroege leerling, wat niet altijd even leuk is. Je bent jong en kan vele dingen niet meedoen met de anderen, al heb ik daar dan niet heel veel last van. Mijn ouders doen dan nog wel eens moeilijk door mij als een 15jarige te zien, terwijl ik eigenlijk gewoon met 16jarigen opschiet. Zoals bijvoorbeeld met de trein gaan. Ik mag pas met de trein als ik 16 ben, terwijl al mijn vriendinnen waarmee ik zou gaan al lang 16 zijn! Haha, erg irritant.

Ik zit nu in 4Havo en doe het profiel Economie & Maatschappij. Dat betekent dat ik de vakken: Maatschappij, Duits, Nederlands, Tekenen, Wiskunde B, Geschiedenis, Economie, Culurele Kunstzinnige Vorming, Lichamelijke Opvoeding en Engels heb.
De leukste vakken vind ik Wiskunde en Nederlands. Geschiedenis vind ik daarentegen ook echt niet leuk. Het maakt mij niet zoveel uit wanneer Columbus Amerika ontdekt heeft (1492, haha). Ik haal dan ook alleen maar onvoldoendes voor dit vak. Economie vind ik op zich wel leuk, maar op één of andere manier haal ik er maar geen voldoendes voor.

Voor de rest ben ik gek op shoppen, fotograferen, bloggen, beauty, nagellak, fashion, lezen, schrijven, zingen (niet dat ik het kan hoor, haha), acteren, dansen, afspreken met vrienden, chocolade koekjes, films, etc. Zo kan ik wel jaren doorgaan, haha.

Ik hoop dat jullie zo wat meer over mij te weten zijn gekomen!

5 reacties:

Maccia zei

Leuk om te lezen. Ik vond geschiedenis t/m het 3e jaar leuk en daarna draaide mij het te veel om 'bronnen'.

Roshelle | Life Of Roshelle zei

Ik ben ook vroege leerling.. Dat is soms idd erg vervelend!

http://lifeofroshelle.blogspot.com/

Lieke zei

Leuk! Mooie foto ook.

Carola zei

Leuk om je zo een stukje beter te leren kennen :)

Anne zei

Leuk om te lezen!

Een reactie posten

Bloglovin.

Follow Knock Knock, This is me!

Twitter.

Volg me op twitter! Follow RomyMBCL on Twitter

Formspring.


Blog Archive