Wishlist 2012

Movies
- You Again
- Letters To Juliet
- The Vampire Diaries Season 1
- The Vampire Diaries Season 2
- What A Girl Wants
- Easy A
- The Notebook
- Honey
- Glee - The Concert movie.

CD's
- Roon Staal - Journey
- Demi Lovato - Unbroken
- Jessie J - Who Are You
- Martina mcBride - Shine

Books
- Verraden - P.C. Cast
- Uitverkoren - P.C. Cast
- Ontembaar - P.C. Cast
- Style - Lauren Conrad
- It's Not How Good You Are, It's How Good You Want To be.

Beauty
- 120 Eyeshadow Palette
- Sugarpill Pressed 4 Colour Palette 'Sweetheart'
- Too Faced 'Romantic Eye' Palette
- TBS Shimmer Cube 'Bunch of Violets'
- Beautyblender
- NYX Rouge Cream Blush 'Glow'
- Sleek Round Lipgloss 'Strawberry'
- Trind Caring Colour Nail Lacquer 'CC135'
- Katy Perry 'Purr'
- Beyonce 'Heat Rush'
Mogelijk gemaakt door Blogger.
vrijdag 8 april 2011

30 Days Challenge. #02 Hoe ben ik begonnen met bloggen?

Hoe ben ik begonnen met bloggen? Dit is een vraag waar denk ik iedereen hetzelfde antwoord op zal geven. Mensen met een passie voor schrijven beginnen met bloggen.

Vroeger was ik altijd aan het schrijven. Ik schreef elke dag aan mijn verhalen en ik ging door totdat het goed was. Op school moesten we altijd ons werk afhebben en daarna mochten we aan een verhaal werken. Je moest er in een jaar tijd een stuk of 4 afhebben. Ik wist altijd niet hoe snel ik mijn werk af moest hebben, zodat ik lekker naar de computers kon en aan een verhaal kon werken. Ik had dan aan het eind van het jaar nooit 4 verhalen af, maar ik had er altijd wel een stuk of 20. Daarna nam ik de verhalen mee naar huis en mijn ouders lazen ze. Ze hebben ze allemaal in een map gedaan. Erg leuk!

Als ik ze nu teruglees sta ik er zelf wel een beetje van te kijken, hoe volwassen ik al schreef op mijn 10e jaar. Maar aan de andere kant zijn ze toch nog wel een beetje kinderlijk. De titels waren dan: 'De reus en de roos' of de 'Gekke man met een grote neus.'

Mijn ouders zeiden altijd dat ik wat met schrijven moest gaan doen en ik heb er toen serieus over nagedacht. Maar het lijkt me vreselijk om verplicht te moeten schrijven. En over verplichte onderwerpen, nee dank je!

Dus toen ik hoorde van een vriendin dat ze een blog had en ik er later over nadacht, leek het me echt fantastisch om te doen. Om te kunnen schrijven waarover je wilt! Dus ik ben een blog begonnen! En ik heb er tot nu toe nog geen spijt van gehad!

2 reacties:

Lieke zei

Leuk om te lezen. ^^

Maccia zei

Heel leuk! Ik vond/vind altijd wel dat ik ook goed kon schrijven,maar als ik het teruglees schaam ik me toch heel erg - ik denk vooral over de gevoelens die ik beschreef. Niet dat die gek zijn ofzo, maar op een later moment vind ik ze vreemd. Juffen en docenten waren ook altijd wel enthousiast, vooral over gedichten, maar nee schrijven is toch niets voor mij. Althans, inderdaad niet over een verplicht onderwerp en ook niet aangezien ik blijkbaar niet met mijzelf geconfronteerd wil worden.

Nogmaals: erg leuk om te lezen.

Een reactie posten

Bloglovin.

Follow Knock Knock, This is me!

Twitter.

Volg me op twitter! Follow RomyMBCL on Twitter

Formspring.


Blog Archive