Wishlist 2012

Movies
- You Again
- Letters To Juliet
- The Vampire Diaries Season 1
- The Vampire Diaries Season 2
- What A Girl Wants
- Easy A
- The Notebook
- Honey
- Glee - The Concert movie.

CD's
- Roon Staal - Journey
- Demi Lovato - Unbroken
- Jessie J - Who Are You
- Martina mcBride - Shine

Books
- Verraden - P.C. Cast
- Uitverkoren - P.C. Cast
- Ontembaar - P.C. Cast
- Style - Lauren Conrad
- It's Not How Good You Are, It's How Good You Want To be.

Beauty
- 120 Eyeshadow Palette
- Sugarpill Pressed 4 Colour Palette 'Sweetheart'
- Too Faced 'Romantic Eye' Palette
- TBS Shimmer Cube 'Bunch of Violets'
- Beautyblender
- NYX Rouge Cream Blush 'Glow'
- Sleek Round Lipgloss 'Strawberry'
- Trind Caring Colour Nail Lacquer 'CC135'
- Katy Perry 'Purr'
- Beyonce 'Heat Rush'
Mogelijk gemaakt door Blogger.
dinsdag 22 maart 2011

Terug in de Tijd: Week 13


Normaal ben ik nooit zo van de festivals. Maar als het festival bij ons in het park er is, moet ik er gewoon heen. Geinbeat is een festival in Nieuwegein en eerst ging ik er echt nooit heen, maar vanaf die keer in 2009 dat ik erheen ben geweest, kan ik niet wachten tot de volgende. Meestal is dit in de zomervakantie.

Ik hoorde vanuit mijn slaapkamerraam de hele tijd hele harde muziek en ik besloot om erheen te gaan. Daar kwam ik een goede vriendin tegen en het hele weekend zijn we daar gebleven. We zijn natuurlijk wel naar huis gegaan om te slapen, maar de volgende ochtend om 10 uur zaten we er gewoon weer. En dat ging dan weer door tot 11 uur 's nachts.

Op deze foto waren we aan het wachten op de band 'STEREO' die daar zou komen optreden. Die band was helemaal nieuw en die was gevormd door een programma.

We hebben toen echt een toptijd gehad.

2 reacties:

Lieke zei

Stereo is gaaf. ^^
je hoort er alleen niet zoveel meer van...

Merel zei

still here is een mooi nummer van stereo :)

Een reactie posten

Bloglovin.

Follow Knock Knock, This is me!

Twitter.

Volg me op twitter! Follow RomyMBCL on Twitter

Formspring.


Blog Archive