Wishlist 2012

Movies
- You Again
- Letters To Juliet
- The Vampire Diaries Season 1
- The Vampire Diaries Season 2
- What A Girl Wants
- Easy A
- The Notebook
- Honey
- Glee - The Concert movie.

CD's
- Roon Staal - Journey
- Demi Lovato - Unbroken
- Jessie J - Who Are You
- Martina mcBride - Shine

Books
- Verraden - P.C. Cast
- Uitverkoren - P.C. Cast
- Ontembaar - P.C. Cast
- Style - Lauren Conrad
- It's Not How Good You Are, It's How Good You Want To be.

Beauty
- 120 Eyeshadow Palette
- Sugarpill Pressed 4 Colour Palette 'Sweetheart'
- Too Faced 'Romantic Eye' Palette
- TBS Shimmer Cube 'Bunch of Violets'
- Beautyblender
- NYX Rouge Cream Blush 'Glow'
- Sleek Round Lipgloss 'Strawberry'
- Trind Caring Colour Nail Lacquer 'CC135'
- Katy Perry 'Purr'
- Beyonce 'Heat Rush'
Mogelijk gemaakt door Blogger.
maandag 21 maart 2011

De vernieuwde MyBeautifulCrazyLife!

Jaa, eindelijk kan ik weer verdergaan met bloggen. Een nieuwe start!

Wat heb ik een moeite moeten doen voor de layout. Eerst artisteer op mijn computer gezet, kreeg ik artisteer 3. Ik snapte er natuurlijk weer helemaal niets van. En ook vond artisteer mij niet zo aardig en sloeg geen enkele layout die ik maakte op. Ik ben wel 20 keer overnieuw begonnen. Toen ik het eindelijk online wilde zetten, was mijn hele layout anders! Ik had toch echt ingesteld dat ik groene letters wilde, maar wat geeft het dan op mijn blog: Enorme, zwarte, dikgedrukte letters! En ik bleef het maar proberen, want ik wilde zo snel mogelijk weer beginnen. Een vriendin van me is komen kijken en die had dit ook nog nooit meegemaakt. Toen heb ik later Artisteer 2 op mijn computer gezet en met deze ging het perfect! Ik had in één keer mijn layout zoals ik het wilde hebben en het ging meteen goed op mijn blog.

En wat heb ik me vaak voor mijn blog verontschuldigd, zeg! Ik ben ziek, ik heb het druk met school, alles heb ik voorbij zien komen. Dat is natuurlijk niet de bedoeling van een blog. Ook heb ik vaak snelle artikelen geschreven, omdat ik dan weer geen tijd, inpiratie of zin had. Het begon echt een rommeltje te worden.

Ik heb veel van mijn oude artikelen weggedaan. Er staan er nog wel een paar van op deze blog. Videos en de Terug in de tijd artikelen waar ik mee begonnen was. Dus deze kan je altijd nog terugkijken.

Ook ga ik wat meer regelmaat brengen in mijn blog. Ik had soms echt van die dagen dat ik niets had en de andere dagen had ik weer 2 artikelen. Ik ga proberen elke dag 2 artikelen te plaatsen. Eentje om 7:00 en eentje om 14:00.
Ik wil namelijk ook wat speciale artikelen, zoals Terug in de Tijd. Deze vind ik zo leuk, dat ik deze nu nog steeds ga doen. Nog steeds elke dinsdag.
Op zaterdag kan ik nooit veel posten, dus ik ga dan vooral veel inspiratiefoto's plaatsen.
En op zondag zal ik een stukje over mijn week schrijven.

Ook wil ik jullie ergens in de week een beetje updaten over het afvallen waar ik mee bezig ben. Ik denk dat dat op woensdag komt.

Wat vinden jullie van de nieuwe layout en de ideeën? Wat willen jullie graag nog meer zien? Vertel het allemaal in de comments!

1 reacties:

Lieke zei

Hopelijk kun je weer een goede nieuwe start maken! Soms moet je weer even helemaal overnieuw beginnen.

Een reactie posten

Bloglovin.

Follow Knock Knock, This is me!

Twitter.

Volg me op twitter! Follow RomyMBCL on Twitter

Formspring.


Blog Archive